Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Har du eller någon du känner en stuga att hyra ut?  (läst 998 gånger)

paradisoscar

  • Inlägg: 1
    • Uppland
Har du eller någon du känner en stuga att hyra ut?
« skrivet: 28 jun-22 kl 16:13 »
Hej! Jag heter Oscar, är 31 år och bor i norra Stockholm. Just nu har jag en lagertjänst på en handelsträdgård. Jag trivs bra, fast är sugen på att göra något
annat i vinter.
Jag skulle vilja hyra oktober till mars. Lyckas jag över vintern få jobb så stannar jag gärna mycket längre.
Med mig som hyresgäst får ni en som är trevlig och lugn, men något tillbakadragen. Mina störta intressen är odling, mata fåglar
och lyssna på ljudbok.

Jag söker efter ett ställe som inte har all för många grannar eller trafikbuller.

Det gör inget om stugan är lite spartansk, bara den är fräsch det vill säga inget mögel eller så.
Det är ok ifall stugan saknar el,
men jag vill ha tillgång till vatten då jag odlar mycket.
Gärna en köksspis samt att jag kan köpa/hugga ved.
Max två mil ifrån livsmedelsbutiker.
Tillgång till ett par kvadratmeter förråd.
Möjlighet att till sommaren anlägga stora grönsaksland.
Jag behöver skrivas på adressen.

Då min inkomst är osäker så kan jag bara hyra för en symbolisk summa, typ 2000 kr i månaden i kallhyra plus kostnader för el och sånt.
Jag har inga skulder eller lån och har möjlighet att betala deposition.


Skicka gärna ett pm med en lite beskrivning av stugan samt i vilken kommun det ligger och om du har några frågor om mig.

MVH//Oscar

TCI

  • Inlägg: 8
    • Skåne
SV: Har du eller någon du känner en stuga att hyra ut?
« Svar #1 skrivet: 18 sep-22 kl 14:20 »
Hej!
Jag har en liten stuga som jag tänker hyra ut. Den ligger utanför Helsingborg, lantligt men bara 8km till centrum, buss finns. Om du är intresserad berättar jag gärna mer :)
Mvh Inger


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

418 gäster, 2 användare
Radar, FrökenMyra

* Forum

* Om tidningen Åter



- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser