Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Undertrubrik i Barndelen, om att bära?  (läst 3008 gånger)

adilovan

  • Inlägg: 32
    • Västergötland
Undertrubrik i Barndelen, om att bära?
« skrivet: 04 okt-14 kl 23:11 »
Borde det inte få finnas en sådan? Den blöjfria är rätt tom förvisso, men den bärande aspekten lyfts inte alls. Det är lite synd tycker jag.
This is just the part of me that I want you to see

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3471
    • Västergötland
SV: Undertrubrik i Barndelen, om att bära?
« Svar #1 skrivet: 05 okt-14 kl 19:10 »
Jovisst, absolut.
Man lägger till nya sidor genom att klicka på "Ny sida" i menyn under den bruna lilla knappen när man befinner sig på "modersidan", dvs http://handbok.alternativ.nu/Övriga_ämnen/Barn




adilovan

  • Inlägg: 32
    • Västergötland
SV: Undertrubrik i Barndelen, om att bära?
« Svar #2 skrivet: 06 okt-14 kl 19:21 »
Tack, ska titta när jag sitter vid en datorn.
På telefonen är den här sidan ganska bökig att navigera, och någon handbok har jag ännu inte lyckats få fram - men kom ju dig via din länk så klart. ;)
This is just the part of me that I want you to see

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3471
    • Västergötland
SV: Undertrubrik i Barndelen, om att bära?
« Svar #3 skrivet: 07 okt-14 kl 10:25 »
Jag gissar att du på telefonen hamnar i mobil-versionen av forumet och där finns ingen länk till handboken. Detta kommer att ändras strax.
Dock borde handboken, om du väl hittar dit, se OK ut även på en mobil nu. Hör av dig annars och berätta vad som inte funkar.
Dock kan man inte ändra i texter mm på en mobil, det får man göra på datorn.

adilovan

  • Inlägg: 32
    • Västergötland
SV: Undertrubrik i Barndelen, om att bära?
« Svar #4 skrivet: 07 okt-14 kl 20:23 »
Använder nog "ej mobil" lika ofta, tycker det är lättare att få översikt där än på mobilversionen.
Handboken har jag inte lyckats komma till vis någon av versionerna. Är jag i "ej mobil", så funkar länkar rätt godtyckligt, om alls.
This is just the part of me that I want you to see

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3471
    • Västergötland
SV: Undertrubrik i Barndelen, om att bära?
« Svar #5 skrivet: 07 okt-14 kl 20:47 »
Det kommer bli bättre, senare i höst. Först ut nu är att fixa till butiken.  :)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

355 gäster, 3 användare (1 dolda)
xaelanar, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser