Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Antingen flator eller lite transa...  (läst 1564 gånger)

ela84

  • Inlägg: 509
Antingen flator eller lite transa...
« skrivet: 22 apr-09 kl 23:08 »
Mina 4 har nu blivit 2 :-\, ja ja så e naturen.
Tror att de e 2 dammer som e kvar men dom har en väldigt intim relation.
De tog inte många timmar fören fröken i fråga blev en Mr, spelar fint för den andra
å idag såg jag t.o.m hur deras relation gått in i nästa fas.

E de så att dom e flator så har dom tur att deras matte e så öppenhjärtig ;)
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

Palleman

  • Inlägg: 2123
  • Pallefierad
    • Patrik Eriksson
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #1 skrivet: 23 apr-09 kl 08:15 »
Tänk, visst är det härligt.. det bevisar bara vad jag trott hela tiden.. att Påven skall avsättas.. då han anser att homo, bi medflera kombinationer ej existerar i naturen... Off med påvfan och in mer fler flatiga hönor..

Mina vaktisar är tuffare hönor än tuppen.. han är en liten feg skit.. men söt haha..
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

Linkoso

  • Inlägg: 10321
    • -
    • Höns i Trunsby
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #2 skrivet: 23 apr-09 kl 10:23 »
Ja, det är faktiskt inte ovanligt med homo m.m i naturen.
Jag har en lesbisk höna (stora höns)... Hon sätter på andra hönor och värper.  ;D

Två av våran gamla hunds (död för flera år sedan nu) valpar blev bögar.
De skiter i alla tikar, de bryr sig inte ens om de löper. Men så fort en hanhund kommer så ska det juckas.  ;D

Har ytterligare två böghundar på vårat pensionat nu... De stod och turades om att sätta på varandra så den ena hade blod i avföringen och svårt som sjutton är det att få dem att lägga av!  :o  :-\ Ägaren till dessa hundar är själv homosexuell och alla hans hundar har också varit det.  :o *mysko*

Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Palleman

  • Inlägg: 2123
  • Pallefierad
    • Patrik Eriksson
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #3 skrivet: 23 apr-09 kl 10:25 »
Ja, det är faktiskt inte ovanligt med homo m.m i naturen.
Jag har en lesbisk höna (stora höns)... Hon sätter på andra hönor och värper.  ;D

Två av våran gamla hunds (död för flera år sedan nu) valpar blev bögar.
De skiter i alla tikar, de bryr sig inte ens om de löper. Men så fort en hanhund kommer så ska det juckas.  ;D

Har ytterligare två böghundar på vårat pensionat nu... De stod och turades om att sätta på varandra så den ena hade blod i avföringen och svårt som sjutton är det att få dem att lägga av!  :o  :-\ Ägaren till dessa hundar är själv homosexuell och alla hans hundar har också varit det.  :o *mysko*




Underbart! haha.. Påven.. släng dig i väggen!
Finurlig grabb som bor på ett historieboks nämnt torp i Göteborg. Torpet Mon, fyllt med ankor, vaktlar, höns, katt, vänner och härlig trädgård. Mitt i pulsande staden, mitt i lugna skogen!

http://www.torpetmon.se Urban Farming - Bed & Breakfast

ela84

  • Inlägg: 509
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #4 skrivet: 23 apr-09 kl 16:41 »
Ja men men dom e ju bara så underbara att sitta å titta på.
Dom värkar lyckliga så de skriker om de, så då tänker ja inte tvinga på dom någon tupp.
Ja märker väl den om "manen i förhållandet" e en tupp eller inte, blir dom fler e han en transa ;)

Ja kanske kan va me i praid-paraden (stavningen) i år stolt matte till 2 flator i bur :P
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

Nettis

  • Inlägg: 2568
  • Smörblommans Siv
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #5 skrivet: 23 apr-09 kl 19:51 »
Är du säker på att det är 2 hönor? Har aldrig varit med om att en höna har spelat. Kolla om det inte kommer skum från kloaken på den som spelar.

ela84

  • Inlägg: 509
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #6 skrivet: 23 apr-09 kl 22:08 »
Vet inte men båda va sönder ridna på ryggen när ja hämta dom, tycker att de borde va damer då, om inte annat så fanns de bögar ho uppfödaren :-[
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende

Manne

  • Inlägg: 460
  • Ljuset återvänder, pulsen stiger...
    • Södermanland
    • Hedlundarnas sida
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #7 skrivet: 26 maj-09 kl 11:00 »
Ja kanske kan va me i praid-paraden (stavningen) i år stolt matte till 2 flator i bur :P


*GAPSKRATT*  ;D ;D
Stolt Far, Make och Man.(och ibland RADIKALBÖG.)
med Brahmahöns och Irländska varghundar.
Boendes i Stockholm.

Nettis

  • Inlägg: 2568
  • Smörblommans Siv
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #8 skrivet: 26 maj-09 kl 11:23 »
Har de gått i en större flock med andra ranghöga tuppar kanmycket väl även tupp bli kal på rygen. Vänd på dem och kläm runt koaken så dser du könet på dem. En svullen kloak som det komme rskum ur är en tupp. På hönorna är den mra avlång. Värper hönan blir den dessutom blåsvart också runt kloaken.

ela84

  • Inlägg: 509
SV: Antingen flator eller lite transa...
« Svar #9 skrivet: 10 jun-09 kl 13:22 »
Tro ganska starkt på att de e 2 flickor jag har.
Inte ett enda ägg va befruktat när ja la 9st.
 
Dar dyslexi
Fånga dagen med ett leende


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

564 gäster, 3 användare (1 dolda)
Idd, TindraTyra

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser