Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  I väntans tider............  (läst 19479 gånger)

Spindel

  • Inlägg: 623
    • Bohuslän
    • Helenas mignon
SV: I väntans tider............
« Svar #60 skrivet: 03 okt-11 kl 20:27 »
oja o hänger som klasar i byxbenen, vi är ju sådana som har dom med oss hela tiden  ;D mycke städning blir det
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

JonasWess

  • Inlägg: 199
  • En konstnärssjäl, djurälskare & drömmare i livet.
    • Närke
SV: I väntans tider............
« Svar #61 skrivet: 04 okt-11 kl 15:11 »
oja o hänger som klasar i byxbenen, vi är ju sådana som har dom med oss hela tiden  ;D mycke städning blir det

Ja låter mysigt & jobbigt, men man kan ju inte mer än älskad dom små liven & få ovillkorlig kärlek tillbaka.
En mysig & snäll gaykille. Jag har utbildning från Naturbruksgymnasium & Konstskola. Älskar djur & natur! Delar mitt liv med 2 hundar & 1 katt. Jag har tidigare jobbat med hästar, får, kor & hundar, men intresse finns hos många djursorter.

TFia

  • Gäst
SV: I väntans tider............
« Svar #62 skrivet: 14 okt-11 kl 19:51 »
Det var inte det lättaste att få in en bild här...
Idag är valparna tre veckor och helt ljuvliga och förstås är bloggen uppdaterad. http://sallysvalpar.blogspot.com/


Spindel

  • Inlägg: 623
    • Bohuslän
    • Helenas mignon
SV: I väntans tider............
« Svar #63 skrivet: 14 okt-11 kl 21:06 »
nej man kan inget annat än att älska dom  :-[
Bor på landel i ett underbart hus, med min goa gubbe,en hel hop ungar, 3 snälla vovvar, 2 lata kattgubbar,Genbank med finfina Bohuslän-Dals Svarthöns, ekorrar i träden och ja ett okänt antal fiskar, mignon ankor och en urgullig kanin

 

JonasWess

  • Inlägg: 199
  • En konstnärssjäl, djurälskare & drömmare i livet.
    • Närke
SV: I väntans tider............
« Svar #64 skrivet: 14 okt-11 kl 23:22 »
Ja djurungar är underbara oavsett hur busiga eller galna dom är.  ;)
En mysig & snäll gaykille. Jag har utbildning från Naturbruksgymnasium & Konstskola. Älskar djur & natur! Delar mitt liv med 2 hundar & 1 katt. Jag har tidigare jobbat med hästar, får, kor & hundar, men intresse finns hos många djursorter.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter



- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser