Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mina vänner vill flytta till Nordvärmland  (läst 1120 gånger)

goldqueen

  • Inlägg: 245
    • Värmland
Mina vänner vill flytta till Nordvärmland
« skrivet: 02 nov-22 kl 23:24 »
Jag söker för mina vänner räkning objekt i Torsby kommun, Norra Värmland. Endast för köp. Hemnet scannas av men hittills har de inte funnit något som det blivit köp av eller så har objekten visat sig för dåliga eller så har budgivningen varit snabbt. De har ekonomi och kan göra mycket själva men söker inte ett ruckel. Någonstans mellan 5-1.000.000 är de villiga att ge beroende på ort, tomt, grannskap. Finns renoveringsbehov så är det ej ett problem då tar de in byggare men slipper dom och kan bosätta sig här rätt snart så är det ett plus. Jag kommer hjälpa dom leta objekt. Går bra att skicka en bild av huset med postort på meddelande till mej. Ju längre norrut i kommunen ju bättre. De söker permanent boende och är egna företagare som jobbar hemifrån och enbart då och då reser för sitt jobb. Ha det gott

goldqueen

  • Inlägg: 245
    • Värmland
SV: Mina vänner vill flytta till Nordvärmland
« Svar #1 skrivet: 03 nov-22 kl 17:19 »
Glömde skriva vilka postorter som är Mest intressanta i turordning; Likenäs, Sysslebäck, Bograngen, Höljes, Nyskoga, Vägsjöfors, Stöllet.

goldqueen

  • Inlägg: 245
    • Värmland
SV: Mina vänner vill flytta till Nordvärmland
« Svar #2 skrivet: 06 nov-22 kl 19:03 »
Finns det ingen med hus i Nordvärmland som har något eller funderar?

Tiomilaskogen

  • Inlägg: 293
    • Dalarna
SV: Mina vänner vill flytta till Nordvärmland
« Svar #3 skrivet: 13 nov-22 kl 08:57 »
Titta in på Skogsmäklarna i Ekshärads hemsida.
De har en massa objekt ute till försäljning.

goldqueen

  • Inlägg: 245
    • Värmland
SV: Mina vänner vill flytta till Nordvärmland
« Svar #4 skrivet: 15 nov-22 kl 20:58 »
Titta in på Skogsmäklarna i Ekshärads hemsida.
De har en massa objekt ute till försäljning.


goldqueen

  • Inlägg: 245
    • Värmland
SV: Mina vänner vill flytta till Nordvärmland
« Svar #5 skrivet: 15 nov-22 kl 21:00 »
Tack. Jag håller kolla på mäklarna. Precis börjat leta så det är inte akut. Vill gärna hålla tråden varm. Inte för stor tomt och ingen skog att sköta önskvärt


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

1188 gäster, 3 användare
Jon.b, peterm, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- För moder jord skull!
/Henrik

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser