Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Höns och tupp sökes  (läst 655 gånger)

Hellst

• Västergötland
Västergötland Höns och tupp sökes
« skrivet: 10 maj-20 kl 22:28 »
Hej!
Söker ett gäng hönor (typ 4 st) och en tupp. Ras/blandras spelar inte så stor roll sålänge dom är trevliga. Kycklingar som klarar sig utan värmelampa kan också vara intressant!

evabenke

SV: Höns och tupp sökes
« Svar #1 skrivet: 31 maj-20 kl 13:14 »
Hej! Vi har en liten Hedemoratupp(3 veckor) som du kan få(= vi slipper avliva). Finns strax utanför Vårgårda. Kan ju vara bra om tupp och hönor inte är från samma "familj" utifrån inavel./Vänligen Eva

Johanna Felt

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 16 aug-20 kl 11:07 »
Hej, har du funnit dig höns? Har kläck en massa kycklingar så har höns som lägger olika äggfärger.

Orsu

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 15 nov-20 kl 11:44 »
Har också en tupp som du gärna kan få 😄 se min annons under höns-övrigt - en eller två ungtuppar. De är vana vid att gå i mindre flock i inhägnat område med möjlighet att gå in i hus när de vill. Finns i Småland.

Dela detta:

* Inloggade just nu

267 gäster, 5 användare
magtob, javill, tomas.skogstjarn@gmail.co, Hubbogubben, Ek

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser