Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ÄNTLIGEN!!!! :)  (läst 3614 gånger)

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #20 skrivet: 17 jul-07 kl 20:10 »
Jodå, en nypa frisk luft ger resultat.  Det är ju en grå och en svart, eller hur, och båda är pojkar?  Och antagligen får de aldrig chansen att bilda familj, för små bockar är det gott om.  Så de lär få leva munkliv.  En svartmunk och en gråmunk:  Dominicus och Fransiscus, och båda tillsammans Munkarna.

Vad tyx?


Jättevackert!  :D Ska bara komma ihåg det...styvfar heter Ragge (inte så romantiskt) mamma heter Pierina...Italienskt vad jag förstår, fransiscus och dominicus är katolskt...rörigt värre  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Lena A

  • Inlägg: 1598
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #21 skrivet: 17 jul-07 kl 21:04 »
Vore det inte för min alltför långa arbetstid, skulle jag komma och hämta dem BUMS!  ;D Sådana där små liv är helt oemotståndliga.  ;D

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #22 skrivet: 17 jul-07 kl 21:15 »
Vore det inte för min alltför långa arbetstid, skulle jag komma och hämta dem BUMS!  ;D Sådana där små liv är helt oemotståndliga.  ;D

Får du så gärna så, måste kanske sälja dem allihop ändå  :'(
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

KackeliKajsa

  • Inlägg: 85
  • djurälskare (:
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #23 skrivet: 19 jul-07 kl 08:12 »
Är det dvärgar?  :D

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #24 skrivet: 19 jul-07 kl 10:09 »
Är det dvärgar?  :D

Nej tyvärr, svensk lantrasget
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Lena A

  • Inlägg: 1598
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #25 skrivet: 19 jul-07 kl 11:26 »
Nej tyvärr, svensk lantrasget

Det är väl inget "tyvärr" med lantrasgetter?  ??? 8) :D

Gruff

  • Inlägg: 4550
    • Östergötland
    • Caprifool
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #26 skrivet: 19 jul-07 kl 12:19 »
Tänkte just detsamma. Hurra för lantrasgeten!  :)

Margit

  • Gäst
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #27 skrivet: 19 jul-07 kl 20:54 »
Jag tror Kimma skrev "tyvärr" för att Kackelikajsa söker dvärggetter...! ;) ;) Om jag nu får lägga näsan i blöt...kan inte låta bli :-[ :-[

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #28 skrivet: 20 jul-07 kl 09:16 »
Jag tror Kimma skrev "tyvärr" för att Kackelikajsa söker dvärggetter...! ;) ;) Om jag nu får lägga näsan i blöt...kan inte låta bli :-[ :-[

Precis!  ;) Fast jag inte har tid att sitta på forumet hela dagarna just nu så hänger jag med lite iaf i folks önskemål  8)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #29 skrivet: 20 jul-07 kl 09:16 »
Tänkte just detsamma. Hurra för lantrasgeten!  :)
;D  Vill du ha ett par till?  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Lena A

  • Inlägg: 1598
Re:ÄNTLIGEN!!!! :)
« Svar #30 skrivet: 20 jul-07 kl 11:42 »
Jag tror Kimma skrev "tyvärr" för att Kackelikajsa söker dvärggetter...! ;) ;) Om jag nu får lägga näsan i blöt...kan inte låta bli :-[ :-[

Jaja.  ;D Jag förstod det, men kunde inte heller låta bli.  :-[

(Kimma, jag förstod vad du menade alltså  ;) )


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

769 gäster, 2 användare (1 dolda)
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser