Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur ser man?!  (läst 1357 gånger)

Alva Öman

  • Inlägg: 1
Hur ser man?!
« skrivet: 08 mar-20 kl 11:39 »
Vi har en afrikansk dvärgget på 5 år. Hon har gått med bock i sex veckor och borde killa mellan 16 februari och 4 april. Det syns inte på henne att hon är dräktig, men vi har läst att det inte alltid gör det. Nu de senaste 3 veckorna har hon blivit lite mer tillbakadragen, hon är otroligt social i vanliga fall. Hon verkar också vara lite nojig för då och då verkar hon reagera på saker hon som inte vi kan höra. Jag tror att hon kan vara dräktig för hon har enligt min mening blivit lite rundare, men de andra tror inte det, de tror att det tyvärr inte är något. Vad tror ni? Skulle uppskatta att någon rutinerad svarar eftersom att det här är första gången vi har en ev. dräktig get. Hon äter också otroligt mycket och är hungrigare än vanligt. Tack på förhand.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

548 gäster, 8 användare (2 dolda)
Anders Flix, Tli, Mahok, Burn0ut, von tratt, Besksöta

* Forum

* Om tidningen Åter



- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser