Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ritning på bur  (läst 7724 gånger)

Anna Ho

  • Inlägg: 1079
    • Östergötland
Ritning på bur
« skrivet: 23 aug-05 kl 14:15 »
Jag undrar om nån har en bra ritning på bur på ben, typ kaninbur el. likn.
Ska använda den som vinterbur till mina vaktlar i hönshuset.

Anna
"Lycka är att ha en Heeler i hälarna och en korthårs Collie i knät :-)"

Har mjölkkor, hundar, häst, huskatter och en Maine Coon, marsvin och höns: dv RIR, dv Plymouth Rock och dv Sussex.

Izmiljotina

  • Gäst
Re:Ritning på bur
« Svar #1 skrivet: 01 sep-05 kl 16:35 »
På biblioteket brukar man finna kaninböcker och i dem finns det allt som oftast finfina ritningar att gå efter.

Archibald

  • Inlägg: 302
Re:Ritning på bur
« Svar #2 skrivet: 01 sep-05 kl 17:37 »
jag kan försöka knåpa ihop något, så svårt är det inte att få till en bra ritning på en sådan bur.
hade du tänkt att den skulle stå på ben i samma utrymme som hönsen? eller varför inte bara rama in en del i hönsuset för vaktlarna, så slipper de få hönsen sittandes ovanpå sig....


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

482 gäster, 2 användare
Stengrim, Sundance

* Forum

* Om tidningen Åter



- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser