Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ardenner  (läst 1355 gånger)

Sten-olof Flykt

  • Inlägg: 1
Ardenner
« skrivet: 15 okt-23 kl 19:11 »
Har två stycken, 9 och 17 år, valack respektive sto, som jag tyvärr måste få nya ägare till. Vallacken är mycket körd och riden, stoet är numera bara riden. Om intresse finns så ring 070 549 28 10.  Finns i hajom strax utanför skene

Daggrosen

  • Inlägg: 1
    • Uppland
SV: Ardenner
« Svar #1 skrivet: 09 feb-24 kl 12:59 »
Hej, var finns ni. Jag reser till er men bor i Stockholm, har Kvinnersta hästentreprenör utb och öven andra hästutbildningar. Roligare om du ringer mig vid intresse. / Joan


Har två stycken, 9 och 17 år, valack respektive sto, som jag tyvärr måste få nya ägare till. Vallacken är mycket körd och riden, stoet är numera bara riden. Om intresse finns så ring 070 549 28 10.  Finns i hajom strax utanför skene
[/quote]

hultersta

  • Inlägg: 4
    • Dalarna
SV: Ardenner
« Svar #2 skrivet: 12 mar-24 kl 15:40 »
Hej ! är annonsen fortfarande aktuell ? Vad har du tänkt dig prismässigt ?

 

torbjorn

  • Inlägg: 13750
    • Medelpad
SV: Ardenner
« Svar #3 skrivet: 13 mar-24 kl 09:34 »
Trådstartaren har inte varit in på forumet sedan annonsen skrevs, så det är nog säkrare att ringa mobilnumret som står i annonsen eller använda mailikonen än att skriva inlägg i tråden om man vill få kontakt med honom.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

381 gäster, 4 användare (2 dolda)
Tur-Johan, alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser