Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kan någon ge mig tips?  (läst 1493 gånger)

Cracky2020

  • Gäst
Kan någon ge mig tips?
« skrivet: 24 apr-20 kl 18:30 »
Hej,
Jag vill gärna köpa några Japanska Vaktlar, helst vuxna eller halv vuxna (mer än 1 månad), gärna i Malmö/Lund/Burlövs området.
Kan någon ge mig ett tips? tack !

Jag är ny i forumet, jag vet inte hur man söker i forumet heller .. Kanske det finns länkar redan men jag vet inte hur jag ska hitta.

Tack

Efwa

  • Inlägg: 284
    • Uppland
SV: Kan någon ge mig tips?
« Svar #1 skrivet: 24 apr-20 kl 18:59 »
Det finns annonstrådar. Kanske testa där?

Tossefarmors

  • Inlägg: 256
    • Dalsland
    • tossefarmors gotlandskaniner
SV: Kan någon ge mig tips?
« Svar #2 skrivet: 24 apr-20 kl 21:43 »
Om du går in på forumsidan, och scrollar ner så finner du annonser där en finns för djur finnes och en för djur sökes, där kan du välja att gå in och se, och du kan även sätta in en annons själv.

Cracky2020

  • Gäst
SV: Kan någon ge mig tips?
« Svar #3 skrivet: 24 apr-20 kl 22:16 »
Tack jag ska prova där


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

535 gäster, 2 användare (1 dolda)
Tur-Johan

* Forum

* Om tidningen Åter



- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser