Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  "Vibrerande" ljud från kupan  (läst 1268 gånger)

ersam

  • Inlägg: 2875
    • -
"Vibrerande" ljud från kupan
« skrivet: 22 apr-10 kl 08:41 »
Jag har ett samhälle som låter lite annorlunda än de andra. Liksom ett vibrerande ljud som kommer i vågor. Det lät så förra sommaren/hösten också och jag trodde i nått läge att det kunde ha med viselöshet att göra men drottningen fanns och samhället utvecklades på samma sätt som de andra.

Nu låter samhället så fortfarande - har inte rotat i samhället - men det är piggt och drar pollen som bara den.

Finns det nån enkel förklaring på detta?  ???

Sanntos

  • Gäst
SV: "Vibrerande" ljud från kupan
« Svar #1 skrivet: 22 apr-10 kl 11:10 »
några saker kommer för mig, lite långsökta ...
-nån slags egensvängning i materialet, prova att rubba kupan nån centimeter så upphör det troligen i så fall..
eller sämre ventilation i den kupan...
annars låter det mest som att de antingen är upprörda över något, men vad skulle det vara så här års.. eller att de försöker hålla drottningen varm

Gideon i Roslagen

  • Inlägg: 797
SV: "Vibrerande" ljud från kupan
« Svar #2 skrivet: 22 apr-10 kl 16:44 »
Kolla noga!! Visst är det viktigt att hålla "Damerna" varma.  En kompis till mej hade ett dåligt skämt.
Släng frun i värmeelementet. "Då blir hon både öm och varm på samma gång." Synnerligen dåligt!!!!!!!!!!!!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

802 gäster, 3 användare (1 dolda)
xaelanar, polyamorista

* Forum

* Om tidningen Åter



- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser