Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ekonomiplåt  (läst 3914 gånger)

Eva-Lisa

  • Inlägg: 651
  • Älskar att drömma
    • Småland
Ekonomiplåt
« skrivet: 06 apr-10 kl 22:00 »
Hej

jag jagar ekonomiplåt just nu är det tröskellådor på en ford thunderbird men jag kommer behöva till fler märken och ställen.
Tror jag hittade på Meka men 8 veckors leverans är inte OK, har ni tipps på leverantörer?
Det här gäller en kompis bil som ska in och besiktigas om 2,5 veckor.

torbjorn

  • Inlägg: 13715
    • Medelpad
SV: Ekonomiplåt
« Svar #1 skrivet: 06 apr-10 kl 23:00 »
När det rör sig om amerikanska bilar kan man kolla med Norrlands Custom.

För övrigt verkar det som om de flesta biltillbehörsfirmor har slutat sälja ekonomiplåt numera, det var en annan sak på 70- och 80-talet när trösklar och skärmkanter rostade bort i parti och minut från bilar som var så pass nya att det lönade sig med stora reparationer. Ser man på de 15-20 år gamla bilar som står på skrotarna idag så är det ju inte många av dem som det någonsin har lagats rost på.

Imp

  • Inlägg: 258
SV: Ekonomiplåt
« Svar #2 skrivet: 11 apr-10 kl 09:34 »
Veng i Danmark tillverkar. http://www.autonordic.dk/



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

340 gäster, 4 användare
xaelanar, alternaiv, Alicia.johansson, Henrik Karlsson

* Forum

* Om tidningen Åter



- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser