Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Efterlysning  (läst 1234 gånger)

Rådjursöga

  • Inlägg: 104
Efterlysning
« skrivet: 14 maj-07 kl 14:07 »
Inlägget avser en efterlysning av hunden Bengtsson som varit försvunnen sedan november 2002!

http://www.omplaceringshund.se/hittehund/2/index.htm

Klicka på;
1. webtidning
2. efterlysning
3. till efterlysningar över hela landet här

För att komma till Bengtsson måste man scrolla till slutet av sidan. En bild till höger med en liggande schäfer. Klicka på bilden.

Han var vid försvinnandet 2,5 år. En blandras mellan schäfer/colllie/bordercollie, svart/brun med vit krage, vita framben, vit svanstipp, som en schäfer exteriört.
Försvann från hemmet i Ransäter i Värmland (ca 5 mill norr om Karlstad) den 5 nov 2002, han var då tillsammans med sin kompis (som kom hem). Var osynlig till den 15 nov då en person såg honom på andra sidan älven. Han kom fram 3 ggr på en halvtimme, mager o livrädd.. Sedan dess försvunnen.

Visst kan Bengtsson gått ned sig i älven, blivit tagen av rov osv.. Men det finns trots allt en chans att någon tagit hand om honom. Vad som eg hänt är det ägaren önskar få svar på...

Gammalt fall, men känner ni igen den här hunden eller vet något om vad som hänt så var snäll och kontakta mig. Det går bra att vara anonym. Vill du komma i kontakt med ägaren så har jag färska kontaktuppgifter. De som står i bifogad länk gäller inte längre.

Känner ni igen någon av de andra hundarna vore det lycka även det!!

Tack för er hjälp!

« Senast ändrad: 14 maj-07 kl 20:37 av Rådjursöga »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

788 gäster, 4 användare (1 dolda)
Gröfre Slissing, Besksöta, mommo

* Forum

* Om tidningen Åter



- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser