Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vill bli inneboende på landet  (läst 1176 gånger)

VillBliInneboende

• Någon som vill ha en 53 årig man som inneboende ?
    • Västergötland
Vill bli inneboende på landet
« skrivet: 10 jun-18 kl 20:22 »
Lugn, omtänksam, påligtligt, hänsynsfull och medgörlig man lägntar efter att bo på landet. Helst inneboende, litet rum, stugga eller liknande.
Hoppas på svar.
Vill bli inneboende på landet eller träffa någon kvinna som livskamrat eller vän. Är en utländsk kille på snart 54 år, inga barn.

Norae

• -
SV: Vill bli inneboende på landet
« Svar #1 skrivet: 05 jul-18 kl 07:07 »
Hej. Jag har hus och lantligt boende  att hyra ut. Mejla så kan jag skicka bilder. nina@ninae.se

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

mess59

• Dalarna
« Svar #2 skrivet: 01 aug-18 kl 09:31 »
Vi har gård ensligt i norra Dalarna. Finns liten gäststuga på gården. Boende och mat mot hjälp på gården.

Postat med Alternativ.nu´s app

Tomas63

• Jämtland
« Svar #3 skrivet: 04 aug-18 kl 15:55 »
Lugn, omtänksam, påligtligt, hänsynsfull och medgörlig man lägntar efter att bo på landet. Helst inneboende, litet rum, stugga eller liknande
Hej jag har en fin stuga som du kan få hyra billigt toa kök o dusch,uppvärmning är med luftvärmepump o eldning i öppenspis-insatsfinns.det är på samma gård som jag bor så det är skottat på vintern o klippt gräs på sommarn.Mvh/Tomas

Dela detta:

* Inloggade just nu

66 gäster, 1 användare
statustrött

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser