Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västmanland Boende nära naturen  (läst 630 gånger)

Lena Lorenzen

Västmanland Boende nära naturen
« skrivet: 10 jun-18 kl 19:31 »
Söker ett mindre året runt boende på landet för mig och min hund. Jag är HSP, dvs högkänslig och behöver och vill bo nära naturen och djuren. Jag hyr gärna ett fristående litet hus/torp på en gård och boendet bör ligga mellan Västerås och Köping ungefär då jag arbetar på en hästgård i Munktorp.
Önskar att hyra för en längre tid och max hyra 4500:-
Referenser finns om det är önskvärt. Har inga betalningsanmärkningar, har en ordnad ekonomi.
Varma hälsningar
Lena

Mius1

• Västmanland
SV: Boende nära naturen
« Svar #1 skrivet: 03 sep-18 kl 08:26 »
Hej
Jag har ett torp i Himmeta ute till försäljning. Överväger att hyra ut i stället då det är svårt att sälja fritidshus just nu. Det är mycket enkel standard med utedass. Inget indraget vatten, vi har tagit dit vatten i dunkar och diskat och tvättat oss i balja. Kan du lösa din tvätt och dusch på t ex jobbet  så är det ett underbart ställe att bo på. Vackert, lugnt, rikt fågelliv och härlig natur. Huset är uppvärmt med direktel, vedspis finns med. Liten induktionshäll och kyl med liten frys finns. Hyran har jag inte räknat på än, men det blir under din maxgräns i alla fall. Intresserad?
Mvh Maria

Dela detta:

* Inloggade just nu

300 gäster, 11 användare (2 dolda)
javill, Västragård, Toll, Alexn72, IkaPika, Kronhjorten, lassejohansson22, Ek, Stengrim

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser