Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gård/Torp sökes för hyra/hyrköp  (läst 868 gånger)

Naturliv83

• Västergötland
Gård/Torp sökes för hyra/hyrköp
« skrivet: 21 maj-18 kl 19:29 »
Hej!
Jag söker gård/ torp för hyra/hyrköpa som passar till självförsörjning så bör vara minst 3hektar varierad mark.

Jag har erfarenhet ifrån bygga upp gård med lantdjur sedan tidigare, hade linderödssvin, ankor, höns och kaniner. Även odlingar(bla polytunnel, odlingsbäddar, potatisland). Har stort intresse av att bevara Svenska lantraser och varit kopplade till genbanker och klarat oanmälda inspektioner från länstyrelsen så tar djurhållning seriöst. Har även gått biodlingskurs och tänkt ha bihållning. Siktar på att gå kurs i skogsbruk med häst det kommande året.

Jag är tillbaka i Göteborg, har förstahandskontrakt på en lägenhet men eftersom jag inte är en stadsmänniska utan behöver natur och djur runt mig så är behovet att komma ifrån prioritering.

Jag är van vid enkelhet och kan leva utan el och bara använda vedspis är inge problem.. Bygga och renovera är inga problem det heller, något jag älskar att göra. Likaså tillverkar gärna egna grejer och produkter.

Söker gård uppåt i landet, gärna dalsland och över, mot Norska gränsidan av landet. Rinnande vatten eller sjö nära, helst vattenbrunn än kommunalt. Gärna vedspis och braskamin, inga grannar direkt inpå. Helst inne i skog än ute bland åkrar.

Svara helst i pm om platsen, prisförslag och med några bilder.

Mvh
Johan

välås

• Ångermanland
SV: Gård/Torp sökes för hyra/hyrköp
« Svar #1 skrivet: 16 jun-18 kl 06:30 »
Du har PM

Dela detta:

* Inloggade just nu

303 gäster, 5 användare
Tindratösen, Spånga, murbräcka, Herr Kantarell, Adels

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser