Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kreativ man söker kvinnlig kärleksvän/partner :)  (läst 2167 gånger)

naturkultur

• Närke
Kreativ man söker kvinnlig kärleksvän/partner :)
« skrivet: 09 maj-18 kl 13:12 »
Hej!

Söker en kärleksvän, sexuell partner och bästa vän i samma person. En självständig, kreativ kvinna med egen stil för att upptäcka, utforska världen, livet och varandra med. Jag är född -69 och tänker mig att du bör vara inom max +/- 10 år min egen ålder. Bor på landsbygden i Sydnärke mellan Hallsberg och Askersund i eget hus, har hund. Tycker om trädgård och att vara ute i naturen. Inte rädd för skit under naglarna. :) Uppskattar även turer till stan ibland... Uppskattar konst, kultur, film, teater, konserter, musik, dansa... (disco, techno/trance, electronica, är inte någon dansbandsmänniska :) )... Gillar att skriva, fotografera...  Resor, gärna!

Allmänbildad akademiker som läst etnologi och idéhistoria, arbetar med kommunikation. Analytiskt sinne, men också hjärta och intuition. Har intresse för personlig utveckling, andlighet, meditation, yoga, healing... Inspireras av Eckhart Tolle, Byron Katie, Mooji, men bekänner mig inte till någon specifik religion. Är vegan sedan många år. Dricker inte alkohol.

Kvinnan jag söker får gärna vara lite (eller mycket :) ) händig. Jag är inte särskilt händig haha, det vore trevligt hjälpas åt och ha olika projekt ihop. Humor, skratt och bus och ärlighet är viktigt. Att vara snäll. Jag har en avslappnad attityd och livsinställning, är lugn och trygg i mig. Uppskattar djupa, nära samtal. Viktigt är att kunna visa känslor... Jag är rätt romantisk lagd.

Jag har dreadlocks, är 1,85 lång, blå ögon och mer slank än tjock...

Hör av dig. :)

Norae

• -
SV: Kreativ man söker kvinnlig kärleksvän/partner :)
« Svar #1 skrivet: 19 jun-18 kl 22:57 »
Har du fler bilder att skicka?

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

ekoqueer

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 26 okt-18 kl 20:43 »
Hej!

Jag är nyfiken på vad du och jag hade börjat prata om ifall vi hade sett varandra på en (nykter) fest eller till exempel på en permakultur-work shop.

( Jag är först och främst en männsika och söker andra människor som väcker mitt intresse.)

Mira.I

• Uppland
« Svar #3 skrivet: 27 okt-18 kl 17:54 »
Vi har hörts i annat forum förut. Vi har setts På Ä backa med.
Vi har mkt gemensamt, förutom "akademisk bakgrund"
Annars stämmer allt...

Dela detta:

* Inloggade just nu

114 gäster, 11 användare (2 dolda)
chakras, sayerbýr, andreasalmborg, GSS, Bosse Enedahl, Karlsdotter, Adels, beyla, Nivea

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser