Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Uthyres. Hus med stor trädgård  (läst 2580 gånger)

pertorparn

• Västergötland
Västergötland Uthyres. Hus med stor trädgård
« skrivet: 08 maj-18 kl 13:57 »
Trädgårds landet är ny plöjt nu och blommorna i rabatterna försöker komma upp bland ogräset och gräsmattan den grönskar .
Huset blev tomt när hyres gästerna flyttade nu .
Jag har fundering på att hyra ut det något år till det är min föräldra gård . Vi håller på att röja upp på gården allt efter vi hinner med .                  Vi bor på en annan gård med djur o växtodling som drivs nu eko
och med en del gamla lantras djur .
Huset är ca 130 kvm och med ved panna i källaren och ack tankar ved åtgång ca 30 kbm .
Huset är slitet och man får gilla läget lite men ändå ok .

Det finns väldigt gått om villiga hyres gäster men att hitta rätt som passar just för detta och som
inte bara ser alla fel före det som är bra .

Gården ligger strax utanför Götene centralt nära till buss förbindelse och stor väg R 44 .   

mvh per
« Senast ändrad: 08 maj-18 kl 14:08 av pertorparn »

karin.marie.neman

• -
SV: Uthyres. Hus med stor trädgård
« Svar #1 skrivet: 10 maj-18 kl 23:12 »
Trädgårds landet är ny plöjt nu och blommorna i rabatterna försöker komma upp bland ogräset och gräsmattan den grönskar .
Huset blev tomt när hyres gästerna flyttade nu .
Jag har fundering på att hyra ut det något år till det är min föräldra gård . Vi håller på att röja upp på gården allt efter vi hinner med .                  Vi bor på en annan gård med djur o växtodling som drivs nu eko
och med en del gamla lantras djur .
Huset är ca 130 kvm och med ved panna i källaren och ack tankar ved åtgång ca 30 kbm .
Huset är slitet och man får gilla läget lite men ändå ok .

Det finns väldigt gått om villiga hyres gäster men att hitta rätt som passar just för detta och som
inte bara ser alla fel före det som är bra .

Gården ligger strax utanför Götene centralt nära till buss förbindelse och stor väg R 44 .   

mvh per
Hej!
34 årig sjukpensionär här!
Bor nu utanför lundsbrunn i ett litet gårdshus.
Har 1 äldre katt.
Intresserad av djur, natur, trädgård, handarbete o dyl.
Jag skulle gärna vilja veta lite mer eller komma o titta på huset.
Mvh Marie 0768-730448

Postat med Alternativ.nu´s app

gutebonden

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 12 jun-18 kl 14:57 »
Hej hej!
Vi är ett par som söker ett torp /hus på landet.
Vi är 33 respektive 41 år och har en hund som är jätte snäll. Inga barn på heltid. Vi söker ett lugnt läge, gärna med odlings möjlighet och lite renovering skrämmer oss inte.
Vi söker något att hyra i minst ett år och om det funkar så vill vi gärna hyra på längre sikt.
Jag nås via mail.
Mvh Patricia
pat.ekst@icloud.com

Frida Silverudd

« Svar #3 skrivet: 28 jul-18 kl 17:00 »
Medelålders par med fast inkomst och tidigare hästbönder söker nu boende  där vi kan eko odla och ha lite höns och ankor.Rökfria och med tummen rätt i handen .Referenser finns.Om huset fortfarande finns ledigt,tacksamt för ett kort svar.På återförande.mvhFrida

Dela detta:

* Inloggade just nu

74 gäster, 2 användare
ThereseK, terrawatt

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser