Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Östergötland/norra Småland  (läst 1399 gånger)

luftballong

• Östergötland
Östergötland Östergötland/norra Småland
« skrivet: 06 maj-18 kl 23:11 »
Hej!

Linus och jag (kvinna, 38 år) söker ett lite enklare, mindre hus/torp att hyra och bo i permanent i Östergötland, inte för långt bort ifrån kollektivtrafik som kan ta oss till Linköping. Med andra ord går det bra för oss med ett torp i Boxholm/Tranås/Ödeshög/Mjölby/Kisa/Norrköping/Motala-trakterna. Jag har bil, så det är inget krav att det måste ligga nära en busshållplats eller dylikt.

Jag älskar att vara ute i naturen, att odla och att pyssla i trädgård och hem i allmänhet. Jag tycker också om att meditera, spela, lyssna på musik, ta kvällspromenader i vårkvällen och lyssna på den vackra fågelsången. Linus tycker också om fåglar, men inskränker sig till att jaga dem ... I övrigt är han mycket nyfiken, men gillar också att sola sig och bara ta det lugnt.

Vi, eller rättare sagt jag, skulle dock vilja ha tillgång till vatten inne i köket året om. Dricksvatten kan jag i värsta fall ordna på annat sätt. Helt acceptabelt med utedass eller andra former av toaletter som inte drar vatten.

Det vore slutligen toppen att få trampa runt på lite gamla trägolv och att få tillgång till att elda i vedspis/kakelugn/kamin.

Hör av er om ni kan tänka er att hyra ut ett sådant här torp!

M v h Luftballong

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser