Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Övriga världen Händig man sökes till Påskön  (läst 793 gånger)

moai Rapanui

• Övriga världen
Övriga världen Händig man sökes till Påskön
« skrivet: 04 maj-18 kl 09:19 »
Hej
Söker en person som vill uppleva Påsköns polynesisks kultur, njuta av värmen och hav, kanske lära sig spanska och det finns så mycket man kan uppleva här på den här ön mitt i Stilla havet. Mycket trevlig och vänliga människor. Jag kan erbjuda boende med havsutsikt, tillgång till bil, spanska lektioner, trevlig miljö, mat mm, inga pengar.  Allt detta i utbytte mot hjälp med enkelt byggarbete 4-5 timmar per dag må-fre i max 3 månader. Du som blir intresserad ska vara en person I ungefär 40 års ålder som är händig snickare och kan bygga. Du ska vara en ”easy going” person och viktigt är att du ska kunna betala din biljett hit.

Jag en Rapanui kvinna, jobbar i turistbranschen och jag behöver bygga en enkel liten sommarstuga här på min mark.
Jag hoppas att texten är förståelig eftersom jag inte har skrivit på svenska i 4 år.
För mer detaljer du kan ringa/kontakta mig via whatsapp +56 9 56766333. Kan skicka bilder Gracias
« Senast ändrad: 04 maj-18 kl 09:50 av moai Rapanui »

Dela detta:

* Inloggade just nu

142 gäster, 6 användare (1 dolda)
Själv är bäste dräng, Anna-Sofia, nifa, Guldvinge, Ek

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser