Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Dalkarl söker en kvinna att dela sitt liv med.  (läst 2664 gånger)

Pellepennan

• -
Dalkarl söker en kvinna att dela sitt liv med.
« skrivet: 02 maj-18 kl 14:20 »
Jag är en glad kille på 55 år i nordöstra Dalarna som gärna vill träffa dig som delar en del av mina intressen.
Jag bor på en mindre lantgård där jag har lite får och höns. Jag odlar  även lite potatis och grönsaker för husbehov.
Promenader i skogen lockar mer än krogen. Men visst kan det vara trevligt med att kolla in en konsert eller spelning.
Är social och tycker om att umgås med folk. Jag deltar också i olika föreningsaktiviter.

Postat med Alternativ.nu´s app

Norae

• -
SV: Dalkarl söker en kvinna att dela sitt liv med.
« Svar #1 skrivet: 19 jun-18 kl 22:58 »
Har du fler bilder?

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Njut av livet. nu

• Hälsingland
« Svar #2 skrivet: 24 jun-18 kl 18:37 »
Hej!
Jag är precis ny här och "ramlade" över din annons som verkade trevlig. Varför inte, tänkte jag... så här skriver jag någon rad. Djur - har hundar, natur - odlar grönsaker och har frukt i trädgården, blir mycket när man ska äta allt själv  :D Plockar bär och svamp. Gillar även att resa. Skriv någon rad om du vill...

Jag är en glad kille på 55 år i nordöstra Dalarna som gärna vill träffa dig som delar en del av mina intressen.
Jag bor på en mindre lantgård där jag har lite får och höns. Jag odlar  även lite potatis och grönsaker för husbehov.
Promenader i skogen lockar mer än krogen. Men visst kan det vara trevligt med att kolla in en konsert eller spelning.
Är social och tycker om att umgås med folk. Jag deltar också i olika föreningsaktiviter.

Pellepennan

• -
« Svar #3 skrivet: 26 jun-18 kl 19:28 »
Hej!
Jag är precis ny här och "ramlade" över din annons som verkade trevlig. Varför inte, tänkte jag... så här skriver jag någon rad. Djur - har hundar, natur - odlar grönsaker och har frukt i trädgården, blir mycket när man ska äta allt själv  :D Plockar bär och svamp. Gillar även att resa. Skriv någon rad om du vill...
Hej på dig.
Hoppas midsommarhelgen har varit bra med dig.
Berätta lite mer om dig, var du bor, har barn  och lite annat smått och gott.
Själv bor jag strax utanför Falun på en liten släktgård, men jobbar i stan. Det finns lite får och det fanns även höns tills det att herr grävling tyckte något annat.

Njut av livet. nu

• Hälsingland
« Svar #4 skrivet: 01 jul-18 kl 11:06 »
Hej!

Vad kul att du svarade...
Midsommaren var trevlig, alltid skönt med en extra ledig dag.
Helger är ju också bra... Ledighet och pyssel med djur och trädgård.
Jordgubbarna har mognat, skördar ruccola, spenat och rädisor var och varannan dag.
Har vattnat på lite här på morgonen och ska gå och bada hundarna strax.
Barn har jag inte, dock ett gäng på jobbet. Har du barn?
Jobbar måndag till fredag. Vad jobbar du med?
Jag bor utanför Hudiksvall, Hälsingland. Köpte mig ett hus för några år sedan.
Pysslar med allt möjligt, målade odlingslådor och planterade i dem samt kapade lite sly igår... kanske fortsätta med det senare i dag.
Skriv gärna och berätta mer om dig!

Dela detta:

* Inloggade just nu

241 gäster, 12 användare (3 dolda)
Petter B, Dot, Twilight, Behave, Fundersam, Lucy Rist, Perez, körsbärsblom, lassejohansson22

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser