Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Bohuslän vill hyra naturnära bo under sommaren!- men nära göteborg  (läst 395 gånger)

annakan

Bohuslän vill hyra naturnära bo under sommaren!- men nära göteborg
« skrivet: 19 apr-18 kl 10:36 »
Hej!     Jag heter Anna och har en etta på lindholmen som är jättemysig MEN maj till augusti är det mycket svårt för min naturälskande själ att bo i den och jag letar därför efter ett sommarboende, kan va jätteenkelt, gärna ihop med andra, som jag kan få njuta av! Max hyra cirka 3500 och eftersom jag jobbar i stan (alternativt lerum, jag är mitt i jobbbyte) så behöver det ligga inte alltför långt bort.       Någon som vet någon som vet någon som har ett kyffe över?

Jag är 37 och jobbar med ungdomar, friluftsmänniska, gillar sharing, andlighet, vandra, leka, måla. Osv.
Maila gärna mig, linnea.anna@gmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

259 gäster, 12 användare (2 dolda)
IkaPika, Ek, Stengrim, statustrött, Petter B, lassejohansson22, Dot, Twilight, Behave, Fundersam

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser