Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Pyttetorp eller plats för husvagn sökes, nästan var som helst  (läst 392 gånger)

corvuscorone

• Närke
Söker bostad för mig och min hund - främst mellan Mora i norr och Jönköping i söder, men jag är öppen för allt.
Söker något litet; en liten, liten stuga/torp eller kanske ett rum. Även uppställningsplats för husvagn är intressant. Jag har inte särskilt höga krav.
Helst med el och vatten men det är inte ett måste. Jag trivs med att bo litet och enkelt. Trädgårdsyta behövs inte, men det får gärna vara på landet eller i alla fall inte mitt inne i en stad. Kollektiv i någon form kan också vara intressant, om det är en variant där man lever ganska självständigt och inte förväntas ingå i matlag och dylikt.

Jag är 47, min hund är 5 och vi är båda väldigt lugna, på gränsen till tråkiga. ;-)
Referens från nuvarande hyresvärd m.fl. kan givetvis fås.
Glad, social, öppen, hyfsat händig. (Ja, jag alltså. Hunden är också glad, vänlig och social men något begränsad i praktiska sysslor. ;-) )
Jag sköter mitt jobb och när jag är ledig är jag mest ute och vandrar eller bara kopplar av. Inga fester, inga tobaksvanor.

Löst formulerat, jag vet, men jag vill flytta på mig och göra en nystart och har inga rötter någonstans egentligen så jag är öppen för det mesta. Jobb är jag inte orolig för alls, det finns jobb överallt om man är villig att jobba och kan tänka sig att jobba med lite vad som helst.

Vill du/ni veta mer om vad jag är för en, så PM:a så svarar jag självklart på alla frågor ni kan ha.

Dela detta:

* Inloggade just nu

66 gäster, 2 användare
Xerzes, statustrött

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser