Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västmanland Biodlngsjobb/utbildning finnes i Västmanland  (läst 507 gånger)

Tottan_E

• Västmanland
Västmanland Biodlngsjobb/utbildning finnes i Västmanland
« skrivet: 25 mar-18 kl 09:30 »
Hej!
Jag driver ett mindre biodlingsföretag utanför Köping i Västmanland. Till sommaren skulle jag behöva en anställd 3-4 veckor på deltid främst i augusti. Man kan lägga upp det som en utbildning eller som jobb utifrån önskemål. Boende finns med mycket enkel standard.
Hör av dig om du är intresserad!
På katrinelundsbigard.se kan du läsa mer om mitt företag.

båten

• Södermanland
SV: Biodlngsjobb/utbildning finnes i Västmanland
« Svar #1 skrivet: 25 aug-18 kl 00:43 »
Hej Tottan_E, Jag är pinfärsk på sidan o såg din annons. Augusti är här nu; Fick du en hjälpare eller behövs det en? Har erfarenhet av många djur men ännu inte av bin.
hur är boendet, lagar o äter man mat själv eller med er? Jag är ej veg. men mjölkproduktfri o hälsokostare, kan ej vara vegan eler rawfoodare. Finns lite tillgång till fast telefon, o går det bara tt stänga av WiFi o mobiler då man sover, vore det så fint. Jag är arbetssam, noggrann, plikttrogen, positiv, praktisk Hälsar vänl. Claudia
Claudia

Dela detta:

* Inloggade just nu

211 gäster, 11 användare (4 dolda)
Gurkmeja, Banelinjen, Uddabudda, Naturliv, Lini, Högnemobon, TL

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser