Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  31årig man söker riktig kärlek  (läst 1229 gånger)

Sebastian

• Dalarna
31årig man söker riktig kärlek
« skrivet: 06 mar-18 kl 18:22 »
Jag söker att träffa kärleken och träffar gärna vänner efter vägen!

En att kunna vara helt sig själv med och en som är helt sig själv med mig. En att uppskatta och bli uppskattad av. En att leva gemensam dröm med och uppmuntra varandras. Vad de nu kan vara. Stora som små. För att det känns kul. Inte för prestation. En att känna kärlek och trygghet med. En som känner livet för vad det är och gärna ser att leva det tillsammans. En att dela långa frukostar och måltider med.

Jag är 31år och har en helt underbar son. Tycker om musik, natur, friluftsliv, festival, kulturliv, konst, bra böcker, kaffe, matlagning, hantverk. Gillar att snickra och tycker om odling. Tycker om både små och stora projekt och älskar de små avbrott. Fikastunder och en tur ner till sjön för bad.

Vill vara nära livet. Nära möten. Leva livets kontraster. Utforska och hitta rätt. Absolut inte slösa det framför tv och pappersarbete. Är lite utav en livskonstnär. Hittar mig fram i det som känns rätt. Är driftig. Kombinerar aktivitet och vila i kommunikation till min omgivning. Simma, springa, klättra, meditera, träna lite styrka, äta hälsosamt är något som är en del av mitt liv. Men ofta tar jag det också helt lungt. Livet är fullt av upplevelser att känna helhet i.

Jag lever gärna livet på landet i första hand. Jag har ett hus jag snickrar på som jag sakta med säkert gör till en liten oas för livets alla nöjen. En bubbla jag trivs alldeles utmärkt i. Det är en sådan bubbla jag tycker om att utforska livet utanför ifrån. Är mycket öppen för andra upplevelser när livet tillåter. Tycker om att se fina platser. Både i Sverige och utomlands. Åker gärna till Berlin för kultur och konst. Har en del små platser jag ser mycket framemot att uppleva. Jag tycker om att få ta del i varandras upplevelser och delar gärna.

För att beskriva en liten del av mig så är jag; enkel, komplex, levnadsglad, filosofisk, generös, avslappnad, känslosam, ärlig. Jag tycker om att utvecklas och lägger mycket fokus nu på att inte fastna i en dålig känsla som får styra. Istället se helheten och vad jag kan tillföra. Vill utvecklas för att kunna leva så riktigt som möjligt.

Jag söker andra att uppleva detta vackra liv med. Den jag söker tror jag är mellan 20 - 35. Jag ser framemot att lära känna varandra och uppleva livet tillsammans. Jag har hur mycket kärlek som helst att ge och vill träffa en annan som verkligen vill leva i kärlek. Jag bor i Dalarna nu men är öppen för var livet tar mig. Den platsen jag har är mig väldigt kär och kommer förbli en bubbla oavsett. Men det sätter ju inga käppar i hjulet. Sedan är jag inte alltför tvärsäker även fast jag kan låta så.

Ser framemot att höras! :D

Sebastian

• Dalarna
SV: 31årig man söker riktig kärlek
« Svar #1 skrivet: 06 mar-18 kl 18:24 »
Jag är vegetarian men äter oftast vegansk

Rabarberlängtan

• Södermanland
SV: 31årig man söker riktig kärlek
« Svar #2 skrivet: 20 mar-18 kl 19:54 »
Hej!

Du skriver så fint! Tack för att du bjuder på allt det på en gång. Själv är jag mer försiktig nu, men om du vill kan du finna min kontaktannons upplagd tidigt denna termin (tror jag det var).

Själv är jag öppen, optimist, positiv, eftertänksam, ärlig, skojfrisk, ansvarstagande och kristen teatermänniska fast jag inte praktiserar teater just nu.

Tror du på Gud?

Hur gammal är din underbare son?

Skriv om du vill! Jag kallar mig Rabarberlängtan här.

Hälsningar Rabarber

Dela detta:

* Inloggade just nu

299 gäster, 10 användare (3 dolda)
Perez, körsbärsblom, lassejohansson22, Hans Hultén, Behave, IkaPika, Kronhjorten

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser