Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Hälsingland Grannens hus till salu  (läst 1359 gånger)

sälen

Hälsingland Grannens hus till salu
« skrivet: 04 feb-18 kl 23:06 »
Hej,

Vi är ett par som flyttat ut till en gammal gård i Södra Hälsingland som länge fungerat som vattenbruk vilket även vi nu börjat med. Mitt ute på skogen ligger det. Mycket skog och härlig natur. Nu är grannens hus till salu (sammanlagt finns 4 fastigheter här 2 hus och 2 sommarboenden) och vi hoppas såklart att några likasinnade kommer köpa, kanske kan vi driva något projekt tillsammans? Vi är 35-40 och har två små barn. Det går att pendla till Gävle/Söderhamn/Bollnäs. Kom med frågor om ni vill!

https://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-holmsveden,-soderhamn-soderhamns-kommun-vastby-829-6460095

Visionaryrealist

SV: Grannens hus till salu
« Svar #1 skrivet: 05 feb-18 kl 18:07 »
Ni har flyttat nära mig. Kanske får ses nån gång ;) Välkommen till byggden!

Postat med Alternativ.nu´s app

sälen

« Svar #2 skrivet: 06 feb-18 kl 20:31 »
Klart vi ska ses. Men säg, hur nära bor du? I skog? Då har vi kanske synts redan? Men kom och ta en kopp kaffe, det är huset mitt emot det i annonsen..

mvh,
Micke

Camaro1969

• Hälsingland
« Svar #3 skrivet: 19 apr-18 kl 10:09 »
gissade att det var gun och lasses fikodling ni talade om... och visst var det så=)

Visionaryrealist

« Svar #4 skrivet: 19 apr-18 kl 20:56 »
Jodå. Visst har vi synts. Hoppas det blir snart igen! Håll höjd!

Postat med Alternativ.nu´s app

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser