Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kvinna söker mannen i mitt liv  (läst 3102 gånger)

ThereseK

• -
Kvinna söker mannen i mitt liv
« skrivet: 26 dec-17 kl 11:33 »
Positiv och glad kvinna söker mannen i mitt liv. Jag är 41 år och du bör vara mellan 40-55. Utseende är inte det viktigaste, utan det är det inre som räknas, att våra personligheter passar ihop.

Är inte den som bråkar och tjafsar. Visst, jag kan bli arg om jag skulle bli sårad men är nästan alltid glad och ser framåt. Gräver aldrig ner mig i gammal skit.

Mitt drömliv är på landet nära skogen och naturen, förhoppningsvis med några djur.

Är uppvuxen i Halland men bor nu några stenkast från storstadens brus. Är trött på stadslivet och folket här. Status, karriär och hur välputsade skorna är, verkar vara det som räknas. Vilket jag också trodde först och utbildade mig. Men nä. Nu jag sparar alla pengar jag kan och investerar dem för att kunna komma bort härifrån.

Som person är jag lugn, eftertänksam och har nära till skratt. Jag älskar stå i köket, baka och laga mat. Tycker också om att gå i skogen, plocka svamp och bär. Gillar att lära mig saker. Har inga barn och är nöjd med det. Djur fascinerar mig, hur de tänker. Förr reste jag mycket, men känner mig ganska färdig med det. En fjällvandring skulle locka mer.
Hör gärna av er på PM!
« Senast ändrad: 26 dec-17 kl 15:15 av ThereseK »
Be kind to animals

ThereseK

• -
SV: Kvinna söker mannen i mitt liv
« Svar #1 skrivet: 27 dec-17 kl 20:09 »
Befinner mig i staden där jag växte upp och berättade för min bäste vän om den här annonsen. Enligt honom mår man bra när man är med mig. Jag är rolig och hittar på mycket saker. Han säger också att jag kan vara ganska hård, men rättvis. Kanske mindre bra. 😂

God fortsättning alla!
Be kind to animals

Gårdsman

• Dalarna
« Svar #2 skrivet: 28 apr-18 kl 11:11 »
Hej Therese!
Jag har skickat PM till dig
//Johan

Postat med Alternativ.nu´s app

Pellepennan

• -
« Svar #3 skrivet: 02 maj-18 kl 21:46 »
Positiv och glad kvinna söker mannen i mitt liv. Jag är 41 år och du bör vara mellan 40-55. Utseende är inte det viktigaste, utan det är det inre som räknas, att våra personligheter passar ihop.

Är inte den som bråkar och tjafsar. Visst, jag kan bli arg om jag skulle bli sårad men är nästan alltid glad och ser framåt. Gräver aldrig ner mig i gammal skit.

Mitt drömliv är på landet nära skogen och naturen, förhoppningsvis med några djur.

Är uppvuxen i Halland men bor nu några stenkast från storstadens brus. Är trött på stadslivet och folket här. Status, karriär och hur välputsade skorna är, verkar vara det som räknas. Vilket jag också trodde först och utbildade mig. Men nä. Nu jag sparar alla pengar jag kan och investerar dem för att kunna komma bort härifrån.

Som person är jag lugn, eftertänksam och har nära till skratt. Jag älskar stå i köket, baka och laga mat. Tycker också om att gå i skogen, plocka svamp och bär. Gillar att lära mig saker. Har inga barn och är nöjd med det. Djur fascinerar mig, hur de tänker. Förr reste jag mycket, men känner mig ganska färdig med det. En fjällvandring skulle locka mer.
Hör gärna av er på PM!
Hallå.
Hur är läget med dig?
Jag är en kille som är 55 och bor på landet strax utanför Falun på en loten gård.
Det som fattas för mig är någon att dela vardagen med.

Postat med Alternativ.nu´s app

Dela detta:

* Inloggade just nu

289 gäster, 7 användare (1 dolda)
antlina, lerälva, Potatisblomma, Hagbard Handfast, addebadde, Adels

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser