Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker litet hus att hyra!  (läst 2450 gånger)

blomharet

• Östergötland
Söker litet hus att hyra!
« skrivet: 31 okt-17 kl 18:21 »
Kvinna 50 år söker litet hus/torp/stuga att hyra på årsbasis. Rökfri och utan betalningsanmärkningar, händig med gröna fingrar. Vän av djur och natur. Självgående med lugnt sinnelag. Bilburen. Bor idag i Finspång, Östergötland och söker inom 10 mil från orten.

blomharet

• Östergötland
SV: Söker litet hus att hyra!
« Svar #1 skrivet: 05 jan-18 kl 10:16 »
Söker forfarande!

blomharet

• Östergötland
« Svar #2 skrivet: 30 jan-18 kl 13:30 »
Våren närmar sig...kliar i de gröna fingrarna. Söker med ljus och lykta, ihärdigt och seriöst.

Mito

• Skog, skapande, gammalt och nytt -En bit av mig.
    • Östergötland
« Svar #3 skrivet: 30 jan-18 kl 15:11 »
Då är vi två om samma längtan  o:)
Om du mot all förmodan inte har kollat Blocket på sistone så såg jag så sent som igår nåt i närheten av Finspång under uthyres. Värt att kolla för din del kanske tänkte jag! 
Fanns även ett par intressanta ställen till, men tyvärr för långt bort för mig och särskilt utan att vara bilburen som i mitt fall  :-\

blomharet

• Östergötland
« Svar #4 skrivet: 30 jan-18 kl 18:42 »
Tack för tipset! Har redan svarat på den annonsen dock, men ingen respons än så länge...det är tydligen helt hopplöst att hitta något med human hyra här i krokarna...

Mito

• Skog, skapande, gammalt och nytt -En bit av mig.
    • Östergötland
« Svar #5 skrivet: 31 jan-18 kl 13:25 »
Inom 10 mil från Finspång...hm..jag vet ett gammalt torpställe här utanför Valdemarsvik som jag blev erbjuden att hyra, el men inte indraget vatten som jag förstod det. (Men det föll på att jag inte kunde lösa den nödvändiga logistiken utan bil tyvärr). Om det ännu är ledigt, kan det lägesmässigt vara av intresse för dig? Eller är det för avsides i relation till ditt sökområde?

Om du är intresserad kan jag förmedla kontakten som jag fick via Facebook, om du själv har det vill säga. Kan ta det vidare via PM här i så fall vid intresse.

blomharet

• Östergötland
« Svar #6 skrivet: 01 maj-18 kl 22:49 »
Puff!

blomharet

• Östergötland
« Svar #7 skrivet: 04 jun-18 kl 10:31 »
Puff, puff, puff!

Dela detta:

* Inloggade just nu

348 gäster, 4 användare
Karlsdotter, Tindratösen, Spånga, murbräcka

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser