Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ung kvinna söker kollektiv till hösten och vintern  (läst 1152 gånger)

SandraSol

• Skåne
Ung kvinna söker kollektiv till hösten och vintern
« skrivet: 27 jul-17 kl 23:48 »
Hej alla vackra eldsjälar.

29 årig ung kvinna, bor just nu på en gård i mellersta Skåne men det är väldigt ensligt här och det kommer att ta några år innan det kommer igång här på riktigt.

Under tiden söker jag och min katt ett nytt hem och vill gärna bo eko kollektivt, gemenskapen med odling och byggen/renovering och massa annat kul skapande.

Med önskan om ett friare liv med att dra ner hyran och leva i samklang med naturen kallar på mig och här på gården är det "back to basic" och jag trivs så bra med det.

Att dela mark, ha sitt egna kryp in som tex en vagn eller attefallshus. Vill bygga mig en egen vagn och det skulle vara fint att göra det på plats på kollektivet, och kanske med lite hjälp.

Om mig: Sandra, 29 år ung. Kreativ själ på alla sätt och vis. Skapar smycken i makramé och lera, är utbildad frigörande dans inspiratör, älskar att plocka örter och göra brygder och vill fördjupa den kunskapen mer. natur och odling av både mat och blommor är stort intresse och har en dröm om en fjärils uppfödning. Är utbildad florist och dekoratör.

Känner du/ni er träffade så slå en pling vett ja :) 0722883464 eller skriv ett pm.

Njut av livet gott folk och kärlek till er alla.
Kram Sandra och Ronja

bohembohem

• Västergötland
Glad, spontan, bohemisk, mångsysslare, livskonstnär och wannabe minimalist som helst är på utsidan av lådan

Lunnaniels

• Danmark
SV: Ung kvinna söker kollektiv till hösten och vintern
« Svar #2 skrivet: 01 apr-18 kl 15:57 »
Hej Sandra

Fandt du et sted?

Venlig hilsen
Niels

Sent from my iPhone using Alternativ.nu

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser