Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Ensam brandman söker... Grästorp +/- ca 3 mil  (läst 861 gånger)

naarendra

• Praeparatus Supervivet
    • Västergötland
Västergötland Ensam brandman söker... Grästorp +/- ca 3 mil
« skrivet: 01 nov-16 kl 10:25 »
Att jag jobbar som brandman kanske är irrelevant, men visst låter det ansvarsfullt och seriöst!? :)

Min dröm är ett eget kryp-in omgiven av gemenskap, antingen djur, människor eller natur. Helst en kombination av allt förstås! Allra helst vill jag bo i en bullerby bland andra som strävar åt samma håll (självhushåll, gemenskap, redo för och klarar längre strömavbrott och kriser, djur såklart m.m). :)
Men det jag söker just nu är framförallt någonstans att bo, resten kommer när det är dags...det kan i nuläget vara allt från ett rum ovanpå ett stall till en flygel på en herrgård. Sålänge läge och pris är rimligt.

Jag som söker är en 36-årig gotländska, uppvuxen på landet. De som känner mig ser mig som en frisk fläkt, nån som rymmer mycket i både hjärta, själ och kropp, en fighter och bra vän.

Ibland kommer jag ha ett barn hos mig (8 år) och ibland en hund. Men de är snälla och harmlösa, precis som mig :)

Så rädd men ändå så modig - tack nyfikenheten!
Vördnad för naturen, älskar glada djur, behöver harmoni och balans.
Barfotabarn!

Missen

• Västergötland
SV: Ensam brandman söker... Grästorp +/- ca 3 mil
« Svar #1 skrivet: 03 nov-16 kl 23:21 »
Finns två hus till salu i Norra Björke 1,5 mil från Grästorp. Det ena är lite dyrare och ligger inne i byn men har stor verksdad typ gammalt snickeri el dyl plus lillstuga på tomten. Det andra är ett billigt fint gammalt hus i utkanten av byn med två ladugårdar och renoveringsbehov. Båda husen har stora tomter och gräsytor som kan odlas upp tex. Det är en by med många kreativa människor och fin bygemenskap.