Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland plats för "Tiny House" i Västergötland/Bohuslän  (läst 1205 gånger)

Nikenik

• -
Västergötland plats för "Tiny House" i Västergötland/Bohuslän
« skrivet: 24 okt-14 kl 22:46 »
Söker plats att ställa mitt Tiny House på i Västra Götaland/Bohuslän. Är snart färdig med bygget av mitt “hus på hjul”, men tyvärr har personen som jag skulle få ställa vagnen hos ändrat sig. Så har för närvarande ingenstans att ställa den. =/

Om jag fick önska skulle jag gärna stå på ett lugnt och tyst ställe med tillgång till ström. T.ex brevid gammelfarmors gamla stuga som stått övergiven i 5 år, bakom maskinhallen eller på grusplanen borta vid fårhagen…
Självklart betalar jag ett rimligt pris månadsvis.

Vatten fixar jag med dunkar och regnvatten, behöver inget vatten till avlopp då jag ska ha en komposttoalett.

Eftersom vagnen ännu inte är färdigbyggd, (ska lägga på tjärpapp på taket, måla och isolera golvet, sedan kan jag flytta på den), har jag allvarliga funderingar på att göra den “off-grid” med solceller,gasolkök och batteribank så att jag kan stå på fler ställen.
Så har du någon plats som du vet får du gärna höra av dig. Allt av intresse!

Om mig:
Friluftsintresserad 30+, sjukskriven på grund av hörselskada (tinnitus), gillar självhushållning, aquaponics, alternativa lösningar, lugn och ro och titta på film.
Hjälper gärna till med vedhuggning, trädgårdsarbete, målning, små reparationer osv.

Och kom ihåg, bara för att du svarar på annonsen eller skickar mig ett pm betyder ju det inte att du lovat något. Hör av dig så kan vi snacka lite och se om det känns som det kan funka.

solcell

• energifreak
    • Västergötland
SV: plats för "Tiny House" i Västergötland/Bohuslän
« Svar #1 skrivet: 25 okt-14 kl 00:55 »
jag har lösningarna på dina problem,mvh Dag Svensson 3mil öster Gbg

sol10

• Bohuslän
SV: plats för "Tiny House" i Västergötland/Bohuslän
« Svar #2 skrivet: 06 nov-14 kl 12:59 »
Har eventuellt plats!
GN

Dela detta:

* Inloggade just nu

263 gäster, 13 användare (3 dolda)
Noss_enur, golukttjuka, LimJans, Livat, torpjens, tropfrog, Tranhult, Lena på Högen, inkapuma, Rike

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser