Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tupp med känslor för myskis honan  (läst 533 gånger)

Taggis

  • Inlägg: 990
  • vänner
Tupp med känslor för myskis honan
« skrivet: 23 apr-09 kl 23:52 »
Jaha vad gör man med en tupp som gett sej f-n på att han ska sätta på min myskishona ? Har vid några tillfälle sett tuppen uppvakta henne & tom stå på hennes rygg men han var idag riktigt på hugget & innan jag han springa ut hade hon fått ett litet sår i ansiktet  >:( !
Myskishanen gör ingenting (står brevid henne ,& väser )utan är nog lika förvånad över vad som händer som honan .
Jag har hönor som tuppen oxå roar sej med så varför ska han vara på en myskis ?
Ska jag nacka tuppen för att myskan ska få vara ifred ? Hon ligger dessutom på ägg nu så jag tycker synd om henne att hon inte ska få vara ifred den enda gången/dag som hon lämnar redet för att pyssla om sej.

Någon som vill ha en mkt vacker blandras tupp kläckt sommaren -08 mahognyröd med fina tofffsar i öronen stor,snäll,social men tydligen svag för myskishonor  :-[ ,han finns nere i skåne  ;) .
Bor på landet med man & barn samt katter,hund,höns,ankor,får


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

362 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser