Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Studiebesök  (läst 2215 gånger)

JullaniKberg

  • Inlägg: 1
    • Västergötland
Studiebesök
« skrivet: 23 okt-17 kl 17:08 »
Hej! Nygammal här på forumet och nu har vi alltså tankar på att börja med getter här på gården! Känns fantastiskt roligt och för att slippa uppfinna hjulet två gånger- skulle jag gärna vilka komma på studiebesök till någon som är igång! Live-upplevelser ger så mycket när man samtidigt gräver i alla skrifter man hittar. :) Är det någon i Ale kommun som känner sig sugen på att bjuda på sin kunskap?

Mvh 

Trollmor

  • Inlägg: 10686
  • Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: Studiebesök
« Svar #1 skrivet: 26 okt-17 kl 10:27 »
Jag tror du måste räkna med att åka lite längre än inom samma kommun för att hitta duktiga getägare.
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

jennyharald

  • Inlägg: 1
    • Västergötland
SV: Studiebesök
« Svar #2 skrivet: 18 nov-17 kl 22:44 »
Hej!
Du får gärna komma och hälsa på hemma hos oss och våra getter, om du fortfarande letar besöksmål. Vi har än så länge bara två fina göingegetter, med en tredje som vi hämtar på lån imorgon. Vi bor strax utanför Landvetter, så inte galet långt ifrån dig! Det vore bara roligt med besök och snacka lite getter. :)
Hälsar Jenny


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

374 gäster, 6 användare
xaelanar, kincop, Palle500, beekeepern, tangloppen, Stengrim

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bästa tidning jag någonsin har läst!
/Jeya M

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser