Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  köpa billigare lysdiodlampor solfångare mm  (läst 4322 gånger)

_Sir_

  • Gäst
köpa billigare lysdiodlampor solfångare mm
« skrivet: 01 jan-06 kl 12:33 »
Man skulle kunna ex. samla ihop ett gäng som vill ha
Solfångare Lysdioder och köpa dessa i Kina
 Kolla  www.alibaba.com
här finns all sköns bröte som säljs av
Rusta,ClaesOlsson.Elfa,Biltelma,Vertygsboden..osv..,
No name=Your name
kruxet är minimi order, en container..20fot eller så
solfångare borde inte vara så svårt att få i hop en container
då dessa är skrymmande..
Mitt Kinesiska elverk fungerade iaf.  fint under stormen förra året
5dygn utan el . och efter som man beralar moms på försäljningpriset så blit det låg om inköp=försäljning.. synd om
Göran persson .. men dom som vill kan alltid skicka ett bidrag till honom..
/_Sir_

Skytten

  • Inlägg: 7426
    • Skåne
Re:köpa billigare lysdiodlampor solfångare mm
« Svar #1 skrivet: 01 jan-06 kl 14:55 »
Enstaka grejor, som man förmår serva själv kan du köpa direkt från fjärran östern. Jag har fixat ett litet varmvattenverk, ett solfångarverk med 125 liters tank till en kompis. Skriv till exportören och säg att ni vill ha en testorder, det brukar gå bra att ta 1 till 10 ex. Frakten blir lite dyrare, men det slår ofta de billigaste butikerna med 50%.
Varmvattenberedaren gick på 2500 inklusive frakt och tull(moms).
Det bästa sättet att misslyckas, är att inte försöka!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

553 gäster, 3 användare
inge.reklam60@gmail.com, Beuty, Slowfox

* Forum

* Om tidningen Åter



- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser