Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne:  Hjälp 🐓 4 mån tupp och 9v kycklingar dvärgkochin 🐣  (läst 533 gånger)

Tess76

  • Inlägg: 1
    • Småland
Jag har nyss skaffat mig  en 4 mån dvärgkochin tupp och 5 kycklingar i ålder 5-9 veckor .  Nu är frågan när vågar man  släppa ihop dem?  Har inga äldre höns så stackars tuppen sitter helt själv i ladan och småttingarna har jag inne. Vi försökte dela av inne i ladan men han lyckades ta sig över till dem små , jag är rädd att han försöker sig på dem och kvaddar  de små  🤔
Mvh Therese
« Senast ändrad: 10 jul-20 kl 15:10 av Therese Tingdahl Fransson »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

491 gäster, 2 användare
Slowfox, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter



- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser