Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne: Västergötland Vill dela en ex-bondgård för kreativ verksamhet, odling, off-gridmöjligheter  (läst 983 gånger)

anderserk

  • Inlägg: 1
    • Västergötland
Hej, jag har ett för stort hus på en rätt stor tomt i Skaraborg, som jag på olika sätt sökt få en intressant användning av. Bor i Stockholm, är i huset alldeles för lite nu. Huset är rätt lämpligt för off-grid-leverne, med spisar och kakelugnar, vatten från källa, vedbastu etc  (el finns)   2 kök , 4 rum, jättehall + stora smattar.. Trädgård med 6 äppelträd ooch svarta-vinbärshäck mm. Lyx-TC. Jättelada med renoveringsbehov.

 Jag hade kontakt med några via en preppersajt men det blev inget av  (fredliga preppers :-))   Funderar på att man kunde ha överlevnadskurser eller liknande där mm  (huset är nu fullt med musikinstrument och böcker.  )  Håller själv kurser i  enkelt instrumentbygge och spel från början, tunt för tillfället.  Söker några som är intresserade att vara med i en diskussion om vad som är möjligt,  ett minimum är ju ett "privat" retreatställe för en grupp. Maximalt bildar man en stiftelse och drar igång massa aktivitet.

Ett tag hade jag air-bnb-boenden men det blev för jobbigt,  No kan dock se några bilder här:  https://www.airbnb.se/hosting/listings/11671714/details/photos

Vid intresse eller nyfikenhet, hör av er.    Anders ,         anders@soundwell.com 0700222198
« Senast ändrad: 08 jun-23 kl 11:31 av skräptanten »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

313 gäster, 1 användare
Nörd Otaku

* Forum

* Om tidningen Åter



- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser