Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Fyra goda vänner söker Villa/hus  (läst 318 gånger)

Sandra Österberg

• -
Södermanland Fyra goda vänner söker Villa/hus
« skrivet: 03 apr-22 kl 20:10 »
Hej!

Vi skriver här på Alternativ med anledning av att vi söker ett hus/villa i Stockholm. Vi är fyra nära vänner – Sandra, Johanna, Cajsa och Emelie – som letar efter ett hus att hyra. Vi bor för närvarande tillsammans i en lägenhet på Ålgrytevägen i Bredäng. Vi trivs jättebra i området men vi längtar efter att ha mer utrymme – och efter en trädgård att pyssla i! Vi har alla bott i hus förut, och drömmer om att få göra det igen 🙂

Vi är alla äldre än 30: Johanna är lärare, Cajsa är professionell dansare och koreograf, Sandra är etablerad konstnär och går sitt sista år på Kungliga konsthögskolan och Emelie studerar till socionom. Vi är ansvarsfulla och skötsamma personer som vet hur man tar väl hand om sin omgivning, och tillsammans och enskilt har vi god och stabil ekonomi. Hyra och eventuell deposition är således inget problem.

Hör gärna av er om ni har något tips eller själva hyr ut ett hus🙂
Allt gott!

Johanna, Sandra, Cajsa och Emelie

Nummer till Sandra:

0736666933
« Senast ändrad: 03 apr-22 kl 22:02 av Sandra Österberg »

Dela detta:

* Inloggade just nu

140 gäster, 2 användare
Ekis, Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser