Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kollektiv sökes - personlig utveckling, authentic relating  (läst 300 gånger)

animanim

• -
Hej!
Jag söker ett boende, gärna kollektivt ute i natur med gemenskap, personlig utveckling och odling/djur.
Jag är en tjej som tycker om att spendera min tid ute i natur, att meditera och authentic relating/circling i samspel med andra. Jag har inte så mycket erfarenhet eller kunskap av odling, men börjar inse mer hur nödvändigt det är och värdet i det, framförallt permakultur. Jag vill lära mig mer. Jag har dessutom fått ett större intresse för överlevnad/prepping vilket jag också har en vilja att lära mig mer om.

För mig är det viktigt med en vilja att utvecklas i relation till varandra.

Jag har en just nu en utmattning som tyvärr begränsar mig och som gör att jag hela tiden behöver anpassa mig efter energinivån, men det är också en del i varför jag behöver hitta nytt boende, för att få vara ute i naturen så mycket som möjligt och få vara i kontakt med andra människor. Jag ser det som en del i läkningen.
Jag har tyvärr ingen bil eller körkort. Så jag hoppas på att hitta ett boende där cykel eller samåkning funkar.

Jag är öppen för olika former av boende och vilken plats det handlar om, skicka ett meddelande så hörs vi!

Dela detta:

* Inloggade just nu

337 gäster, 6 användare (1 dolda)
HJFF, Nina W, Cayuga, Sub92, redkite

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser