Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Cirkusvagn för åretrunt-boende uthyres  (läst 524 gånger)

Cirkuslisa

• Uppland
Uppland Cirkusvagn för åretrunt-boende uthyres
« skrivet: 14 feb-21 kl 10:38 »
Jag har tidigare hyrt ut min cirkusvagn på plats utanför Uppsala, men kommer snart att behöva flytta så hyr nu ut den till någon som också kan flytta den vart den vill. Den flyttas med fördel med traktor då den har traktor-koppling och är obromsad. Vagnen är 17 kvm och utrustad med gasspis och ugn, vedspis, två sängar, el och el-element, diskbänk och väggfasta hyllor. Det finns inget avlopp utan det har jag och de som bott i den efter mig löst med vattendunk och slaskhink. Badrum finns ej.
För bilder på vagnen se blogginlägg: https://lisasdreamdaredo.com/2017/03/04/min-alskade-cirkusvagn/

Gasflaskan sitter fast utanpå vagnen och det finns gas-varnare i den. Gas-förbrukningen var för mig med två barn ca:900kr/år.

Är ni intresserade hör av er till mig på lisarahbek@gmail.com

Lisa

Dela detta:

* Inloggade just nu

185 gäster, 1 användare
alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser