Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Vill du bli min nya vän eller kanske min kärlek?  (läst 1907 gånger)

Lotten_a

• Västergötland
Västergötland Vill du bli min nya vän eller kanske min kärlek?
« skrivet: 13 feb-21 kl 18:20 »
Jag är nyinflyttad i en enkel stuga på Kinnekulle i Skaraborg och jag söker både vänskaper och kärlek häromkring. Ska väl börja med att erkänna att jag inte är någon riktig självhushållare även om jag har visst intresse för det. Däremot är jag väldigt intresserad av att leva ett enkelt naturnära liv och av byggnadsvård och trädgård. Har inte en enda höna eller växthus än men önskar mig båda för framtiden.

Jag kan njuta av tystnad och natur, behöver inte så mycket input och stressar inte gärna utan mår gott av att vara här och nu. Jobbar gärna med kroppen, är intresserad av traditionella hantverk, mediterar och är andligt nyfiken, skapar och vill göra vackert. Lugn, självständig, empatisk, kreativ, känslig, modig, kramig… Ja ungefär så.

Jag gillar mjuka människor med stora hjärtan. När det gäller kärlek så tror jag att det är bra om man tycker om och mår bra av någorlunda samma saker.

Kram på er!

JN

SV: Vill du bli min nya vän eller kanske min kärlek?
« Svar #1 skrivet: 14 feb-21 kl 23:35 »
Hej Lotten_a!
Roligt att det finns fler än jag som uppskattar livet på landet och allt vad det innebär. Själv är jag född och uppvuxen på en gård där jag också bor men jag jobbar i staden. Om du tänka dig att ha lite kontakt med en smålänning som också bor i Småland så skulle det vara roligt att höras. Bör också tillägga att jag är en singelkille som söker någon att dela framtiden med.
/JN

kristoffer

• -
« Svar #2 skrivet: 18 feb-21 kl 21:14 »
Hej! Jag skulle gärna vilja vara din vän! Fast jag bor rätt långt bort..

JN

« Svar #3 skrivet: 22 feb-21 kl 20:52 »
Hej Lotten!
Fick ett mail från dig och provade att maila tillbaka dig men det bara studsar tillbaka. Skulle vara jätteroligt att mailväxla (chatta) med dig men kan du prova att skicka från någon annan mail så att det går att svara? Jag kollar även denna sida om du ev. svarat här om mailen strular.
JN

sumak

• Västergötland
« Svar #4 skrivet: 07 mar-21 kl 11:08 »
Hej lotten Ja det vill jag, bor bortanför årnäs och tycker om det lite enklare livet, går gärna i skog o mark med hunden som sällskap, det vore mycket trevligt med sällskap på en runda,        Mvh en torpig torpare🙏
höner på gårn

jannekrull

• Västergötland
« Svar #5 skrivet: 27 jul-21 kl 20:11 »
Hej lotten , du låter som en vettig å intresant person. Träffar dig gärna. Mvh janne

Dela detta:

* Inloggade just nu

218 gäster, 1 användare
Gårdskarl

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som alltid mycket nöjd. Stycket med "Att ta vara på en gris" var kanon på alla sätt! Gillar nybörjarbreven mycket.
/Marie Mårtensson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser