Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Ångermanland Kreativ kollektiv - konsthantverk o dyl.  (läst 540 gånger)

tomkin26b

• Skåne
Ångermanland Kreativ kollektiv - konsthantverk o dyl.
« skrivet: 06 feb-21 kl 06:02 »
Jag har planer på att starta ett "annorlunda" (jmf med de som finns här för odling osv) kollektiv. Detta för kreativa personer - ex författare, konstnärliga målare, musiker och hela svepet av "Panduro"kreativa personer (för att täcka in alla hobbies som jag avser). Sysslar du med sådant är du välkommen. Ett "krav" finns - man bor i lgh och där är rökning ej tillåten. Även om man har sin egen 1:a är det förhoppningen att alla ska komma överens, laga mat tillsammans osv. Detta är min grundidé och jag är öppen för förslag..  8 lgh finns att tillgå - dvs 8 platser och hyran kommer att vara ca 1500 kr per månad.
Hör gärna av er direkt till mig så svarar jag omgånde. Fastigheten är trevlig och vi kan säkerligen ha ett par växthus på tomten...

Ett förslag som jag har fått: Att vi har en lokal för försäljning och en websida för detta - Det är inga problem att göra i ordning detta !!  Även lokal för träsvarvning kommer att finnas..
« Senast ändrad: 06 feb-21 kl 08:41 av tomkin26b »

-kaja-

• -
SV: Kreativ kollektiv - konsthantverk o dyl.
« Svar #1 skrivet: 20 feb-21 kl 12:38 »
Vart någonstans finns dessa kollektiv- lägenheter? Mvh kaja

Dela detta:

* Inloggade just nu

244 gäster, 3 användare
LottaLuvin, GrävlingsJanne, Liisa

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser