Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  letar hus för köpa  (läst 347 gånger)

Maria_AO

• -
letar hus för köpa
« skrivet: 03 feb-21 kl 20:20 »
Hej,

jag letar efter ett hus med minst 50 - 60 kvadratmeter bostadsyta (mer om möjligt) med en tomt på minst 1500 kvadratmeter till flera hektar i södra Sverige (upp till Vänern). Elektricitet skulle vara bra, en komposttoalett är tillräcklig, så 3-kammarsystem är inte nödvändigt. Vatten från egen brunn och öppen spis / spisar bör finnas. Budgeten är högst 350 000 SEK.
Du kan kontakta mig på email: gross.m@protonmail.com eller 0702-603629.

Tack så mycket för alla erbjudanden!
Vänliga hälsningar,
Maria

sayerbýr

• sayerbýr - woodcutter settlement
    • -
    • Sayerbýr - Woodcutter farm
SV: letar hus för köpa
« Svar #1 skrivet: 04 feb-21 kl 17:12 »
Beroende på vad du söker för typ av standard så skulle jag söka själv. Har hittat båda mina fastigheter (ödehus) på detta sätt.

gå in på hitta.se/kartan
leta upp det område du tänker dig att det ska ligga i
zooma in och sätt på tomtgränser nere till vänster
leta efter fastigheter som inte hör ihop med andra
när du hittat ett som passar dina önskemål, ta fastighetsbetäckningen och skicka in till lantmäteriet
be om ägareuppgifter
några dagar senare får du dem på mail och kan leta via hitta/eniro för att få fram nummer
ring och ange din önskan

http://sayerbyr.wordpress.com - En mark med knappt körbar tillfart, en stuga utan el och vatten på traditionellt sätt. 1.5 mil in i skogen från närmaste tätort, 2km till närmaste hus och 900 meter från något som kan kallas väg. Novis på många sätt med ett öppet sinne för nya lärdommar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

273 gäster, 3 användare
Nörd Otaku, bergh, Joot

* Forum

* Om tidningen Åter

- En tidning med djupa rötter.
/Margit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser