Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Kaninungar bortskänkes  (läst 372 gånger)

trollaunge

• Skåne
Skåne Kaninungar bortskänkes
« skrivet: 01 feb-21 kl 14:46 »
Hej!!
Har kaninungar i olika färger. Enfärgade allt från svart till vitt. Jag har för många, kan inte ha kvar alla och de är för små och gulliga för att äta upp. (Glädjs inte alls av tanken på att avrätta flå och stycka heller)

De är korsning av:
Mammorna är Belgisk jätte korsat med New Zealand Red. Bra storlek på matkanin. De var inte var tama innan de kom till mig , nu är de mer tama och man kan klappa. Speciellt om man har något att bjuda på. Nackdelen är att de är smarta och snabba och man får själv vara snabb med fingrarna när man ger godis eller klappar för de försöker smaka på människokorven hehe.

Pappan är en jättetam och supersnäll gosedjurs-vädur. Han är inte dvärg men mindre än mammorna.

Nordöstra Skåne! Kom och hämta din/dina favoriter eller de som du blir sugnast på. Ungarna blir lätt tama.

De bitska mammorna vill jag nog ha kvar, i alla fall den ena 😁

Neiklot

• Småland
SV: Kaninungar bortskänkes
« Svar #1 skrivet: 04 mar-21 kl 15:44 »
Hej! Har du några kvar?

/Neiklot
/Neiklot
Tillsammans med fru och våra 7 barn bygger vi ett självhushåll i södra Småland.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

Bästa tidningen!
/Malin Eklöv

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser