Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Sambos/ar sökes till alkohol och drogfritt boende  (läst 621 gånger)

Djurvårdaren

• Västkustbo som odlar och gror
    • Bohuslän
Västergötland Sambos/ar sökes till alkohol och drogfritt boende
« skrivet: 17 jan-21 kl 15:45 »
Söker efter någon/några som är intresserad av att dela boende ganska så snart :)
Huset jag har på gång ligger naturnära med odlingsmöjlighet.
Hoppas kunna bygga upp en trygg plats utan alkohol och droger.
Utrymme till både gemenskap och sig själv <3
Ordningsamt men främst ett hem med allt vad det innebär.
Det är bra om man har tidigare erfarenhet av att leva tillsammans med andra.

Så vem är då jag..
Anna, 30 år - älskar natur, djur, utfykter, sol, bad, campa, greja i trädgården, odla, pyssla och koppla av.
Är en miljömedveten växtgäri som drömmer om att leva mer slow-living och självhushållande. Allätare, mest vegetariskt.
Har mycket erfarenhet av kollektiv och hoppas kunna bygga upp en fin plats med andra.

Låter detta intressant? Skicka iväg ett pm vettja :D
Vänligen Anna
« Senast ändrad: 17 jan-21 kl 21:17 av Djurvårdaren »
Du vet väl om att du är värdefull <3

jean-marc

• Västergötland
SV: Sambos/ar sökes till alkohol och drogfritt boende
« Svar #1 skrivet: 26 feb-21 kl 09:54 »
Hej!jag heter jean-marc och jag bor i en husvagn. Det möjligt eller inte ? Jag är ensam och tycker om att leva med Naturen.

Mvh Jean-marc

Dela detta:

* Inloggade just nu

455 gäster, 11 användare (1 dolda)
127, per.martinsson, DennisCA, Palle500, Richard86, Ping, grimbart, vattukvinnan, Anders Flix, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter

- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser