Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Mark sökes för halmbalshus i Värmland!  (läst 329 gånger)

Vidun

• Värmland
Värmland Mark sökes för halmbalshus i Värmland!
« skrivet: 25 dec-20 kl 21:56 »
Hej! Jag är en kvinna på 30 år från Värmland, och vill som många andra här, jobba för mig själv och bygga upp mitt egna ekohus och bli så självförsörjande som det går.

Jag söker en plats i Värmland där jag kan bygga upp ett halmbalshus och slå mig till ro. Tanken är att försöka använda så mycket som möjligt av det som finns från naturen på marken. Så lite skog hade inte varit fel. Platsen ska vara avskilt läge. Gärna mycket skog och natur runtom. Ett stort plus om det redan finns en väg fram.

Jag är intresserad av att köpa mark med prisförslag på 1kr/kvm. Jag är osäker på hur mycket mark jag vill ha, vill gärna komma till platsen för att känna av området isf. Men runt 1 hektar skulle jag tro. Eller det som erbjuds...

Hör gärna av dig om det låter intressant! :)
/Emma

Dela detta:

* Inloggade just nu

355 gäster, 2 användare
Åkerbär, tillerosa

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser