Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken  (läst 3499 gånger)

Han i Skogen

  • Inlägg: 16
Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« skrivet: 05 okt-08 kl 19:48 »
Hejsan! kan inte komma in på Ljugarbänken.Jag har registrerat mig och så. Vad är fel? Har jag glömt nåt när jag registrerade mig eller gör jag nåt annat fel? Tack på förhand

                                                                                  Han I Skogen

Fluidistor

  • Inlägg: 28
    • MB
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #1 skrivet: 07 okt-08 kl 20:28 »
Jasså det är krav på ett visst antal inlägg...   Då fattar jag varför jag inte lyckades heller...
Får väl göra ett par meningslösa inlägg då..
Lever på räntan.

Frances

  • Inlägg: 7906
  • Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #2 skrivet: 09 okt-08 kl 22:19 »
Citera
Får väl göra ett par meningslösa inlägg då..

Hur vet man om ljugarbänken om man inte varit inloggad förut?
 Varför göra meningslösa inlägg för att komma till ljugarbänken? Det var väl det som var grejen att mota sånna som inte var själhushållningsitresserade utan bara ville snacka skit..?
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Frances

  • Inlägg: 7906
  • Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #3 skrivet: 09 okt-08 kl 22:22 »
Så, provade logga ut.. o på min dator syns ingen lugarbänkstavla när jag inte är inloggad ???
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Frances

  • Inlägg: 7906
  • Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #4 skrivet: 09 okt-08 kl 22:40 »
Visst är man inloggad.. men hur kan man försöka komma in på nåt som inte syns? Jag kan inte se den när jag är utloggad? ???
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

Storlyckans Anna

  • Inlägg: 4492
  • Tankspridd flicktant
    • Östergötland
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #5 skrivet: 09 okt-08 kl 22:57 »
Ljugarbänken är tydligen en mytomspunnen plats ;D!
Jag är inte tjock - jag har humlemidja.

Tapio

  • Inlägg: 1314
    • Västergötland
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #6 skrivet: 10 okt-08 kl 17:23 »
Halaj!

Om man tittar i rullgardinsmenyn allmänt så står den där fast man inte är inloggad.

//T


Fluidistor

  • Inlägg: 28
    • MB
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #7 skrivet: 16 okt-08 kl 22:51 »
Hur vet man om ljugarbänken om man inte varit inloggad förut?
 Varför göra meningslösa inlägg för att komma till ljugarbänken? Det var väl det som var grejen att mota sånna som inte var själhushållningsitresserade utan bara ville snacka skit..?

Ehh..?  Vad är problemet? 

Klart att man undrar vad ljugarbänken är för något..  Man ser det nämnas men kan inte läsa det själv...   Är antalet inlägg avgörande för hur självhushållningsintresserad man är?

Hur många av alla inlägg i forumet är meningslösa?  Tja.. 30% kanske..  För vissa enskilda är det nog uppemot 90% Dags för en ny formumregel kanske? "har du inget vettigt att saga .. håll käften"
Fast då skulle ju inte ett sådant ställe som ljugarbänken finnas och det vore ju synd. Det är ju riktigt roande att läsa alla inlägg där!
Lever på räntan.

Frances

  • Inlägg: 7906
  • Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #8 skrivet: 17 okt-08 kl 11:27 »
Citera
Klart att man undrar vad ljugarbänken är för något..  Man ser det nämnas men kan inte läsa det själv...   Är antalet inlägg avgörande för hur självhushållningsintresserad man är?

Jag har inget problem, jag bara undrade eftersom jag inte kan se ljugarbänken alls när jag tittar på alternativ från någons annan dator, där jag inte är inloggad..
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

W.A.T.

  • Gäst
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #9 skrivet: 23 mar-09 kl 20:40 »
Vilket jäkla trams! Skall man ha tio inlägg för att komma in på ljugarbänken??!!! Det gick ju bra förr utan inläggskrav, och vart står det info om detta??? Tusan vad löjligt. Ja det är ju bara att prov om det är tio som krävs...

Rosten

  • Inlägg: 4857
    • Närke
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #10 skrivet: 23 mar-09 kl 23:31 »
Var glada så länge ni slipper ljugarbänken.. ;D
Men bor du i lägenhet och har massor av ledig tid som du vill spilla framför datorn istället för att uppleva livet som pågår utanför datorns värld.
Då är ljugarbänken ett toppenställe. ;D

Ginas

  • Inlägg: 10
  • Bor på en liten gård norr om Hörby
    • Skåne
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #11 skrivet: 18 feb-10 kl 14:21 »
Undrade just varför jag inte kan komma in på den ;D

 

Eulalia II

  • Inlägg: 1588
    • Södermanland
SV: Varför kan jag inte komma in på ljugarbänken
« Svar #12 skrivet: 18 feb-10 kl 14:25 »
Var glada så länge ni slipper ljugarbänken.. ;D
Men bor du i lägenhet och har massor av ledig tid som du vill spilla framför datorn istället för att uppleva livet som pågår utanför datorns värld.
Då är ljugarbänken ett toppenställe. ;D

Jasså du Rosten, jag var 100 på att du bodde på landet!
It was but yesterday I thought of myself a fragment quivering without rhythm in the sphere of life. Now I know that I am the sphere, and all life in rhythmic fragments moves within me.
~ Kahlil Gibran~


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

1156 gäster, 3 användare (1 dolda)
torbjorn, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser