Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne:  Gasbrännare  (läst 1680 gånger)

kupsnickaren

  • Inlägg: 36
    • Småland
Gasbrännare
« skrivet: 05 maj-20 kl 22:24 »
Hej  har någon ett tips på var man kan få tag i en gasbrännare för att flambera trälådor har blivit av med min  dom enda nya jag hittat har en spetsig låga mer för ogräs och lödning tacksam för förslag

Landet

  • Inlägg: 803
    • Västerbotten
SV: Gasbrännare
« Svar #1 skrivet: 05 maj-20 kl 23:18 »
Hej  har någon ett tips på var man kan få tag i en gasbrännare för att flambera trälådor har blivit av med min  dom enda nya jag hittat har en spetsig låga mer för ogräs och lödning tacksam för förslag
https://www.proffsmagasinet.se/arbetsplats/svetsa/gasbrannare/sievert-pro-635010-blaslampsats?channable=e43496.MjY5MDA1NQ&VAT=1&gclid=Cj0KCQjwncT1BRDhARIsAOQF9LloOVCM6EVqokRN9C2iM0Dr9jyVzqw8XotVJd0uMTCfndMItPo5OSwaAnzoEALw_wcB

Pimpsten

  • Inlägg: 51
    • Västergötland
SV: Gasbrännare
« Svar #2 skrivet: 13 maj-20 kl 12:24 »
Biltema, där köpte jag min.

kupsnickaren

  • Inlägg: 36
    • Småland
SV: Gasbrännare
« Svar #3 skrivet: 08 jun-20 kl 15:01 »
Tackar för dom svar jag fått på gasbrännare proffsmagasinets vore ju kanon men med gastub blir den tyvär för dyr för mig som liten odlare biltemas brännare som pimpsten skriver  har jag funderat på men undrar om den sprider lågan något biltema hade en förr med slang och  flambrännare  men dom nya monteras direkt på tuben


kupsnickaren

  • Inlägg: 36
    • Småland
SV: Gasbrännare
« Svar #5 skrivet: 08 jun-20 kl 21:12 »
Jula har jag missat tack för tipset

Landet

  • Inlägg: 803
    • Västerbotten
SV: Gasbrännare
« Svar #6 skrivet: 08 jun-20 kl 21:39 »
Hur mycket ska du sita/flambera? Kan ju vara lönt att gå upp på en gasoltub typ p5 åtminstone om det är lite mängd. Att hålla på med engångstuber kan ju bli dyrt.

kupsnickaren

  • Inlägg: 36
    • Småland
SV: Gasbrännare
« Svar #7 skrivet: 08 jun-20 kl 23:15 »
Har inte kollat på några tuber ännu får kika in på jula till helgen



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

776 gäster, 2 användare
von tratt, Be

* Forum

* Om tidningen Åter



- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser