Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Nordöstra Skåne - Bondkatteungar söker nya jaktmarker  (läst 747 gånger)

Solhag

  • Inlägg: 2
    • Skåne
Skåne Nordöstra Skåne - Bondkatteungar söker nya jaktmarker
« skrivet: 05 okt-23 kl 17:12 »

3 Charmiga energiknipper efter storjägare av båda råttor, sork och möss, söker egna familjar och jaktmarker.

Fött och uppväxta i ladugården bredvid getter, hästar och höns och hanterade sedan späd ålder. Har de senaste dagarna bott inomhus, så nu mästrar de till fullo den ädla konsten att använda en kattlåda. Avmaskade enligt rekommendationerna.

Linus - Randig, gråbrun och svart. Gyllenbruna ögon. Pratar en del. Mycket kelig. 1.500;-

Lotta - Randig, brun och svart. Bruna ögon. Pratar en del. Kelig men reserverad. En mycket klock flicka, som noga ser omgivningarna an innan hon agerar. 1.500;-

Laban - Sandfärgade nyanser, randig med maskering och finaste ljusblå ögon. Kontrasterna i hans färger kommer att bli större med åldern. Mycket vacker och ovanlig, en mutant enligt min veterinär, som kan uppkomma därför att båda föräldrarna (som är randiga som Lotta o Linus) bär anlägg för maskering. Mycket kelig. 3.500;-

14 veckor fredag d 6 oktober, där de också kommer att chippas och vaccineras.

Mina bilder är tyvärr för stora för att läggas upp här, och jag vet inte, hur man komprimerar dom, så är du intresserat, skickar jag gärna bild per e-mail.

Första kontakt vänligen per e-mail, där du bedes skriva lite om, vad du erbjudar.



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

481 gäster, 6 användare (1 dolda)
Ebbe W, Källeberg, Freddy Rindehed, Tur-Johan, Hantverkare92

* Forum

* Om tidningen Åter



Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser