Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Få inspiration ...  (läst 1047 gånger)

knöcklan

  • Inlägg: 5143
  • Strö salt på stjärtfjädrarna
    • Dalarna
Få inspiration ...
« skrivet: 31 aug-13 kl 11:38 »
En träplatta.
Borra hål i mitten och ett i varje hörn.
4 rör av trä eller metall,,långa eller korta eller olika längd.
häng dom i en bit snöre i varje hål,,ca 5-10 cm ner från plattan.
I mittenhålet hänger du en metallbit gaska lågt ner under röres slut,,den ska vinden huga tag i.
I snöret mitten upp till plattan så hänger du en metallbit som ska byngla på på rören.
men va fasingen,,googla!   >:D ::) ;D

https://www.google.se/search?q=wind+chime&newwindow=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Q6MfUu0VqfnhBPjegIgN&ved=0CDgQsAQ&biw=1280&bih=737

http://www.craftionary.net/2012/04/make-wind-chimes-20-diy-tutorials.html
Tack kålroten får man inte inspiration att göra nåt från dessa länkar skall det mycke till ...
Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati

knöcklan

  • Inlägg: 5143
  • Strö salt på stjärtfjädrarna
    • Dalarna
SV: Få inspiration ...
« Svar #1 skrivet: 02 sep-13 kl 14:30 »
Jag behöver fågelfjädrar till att klistra på visare till en klocka.  Det är så sällan man hittar lämpliga och jag vill ha tag i svartovitt typ skatfjädrar  :-[   Det finns hur mycket Kanadagässfjädrar som helst men ...
 
Dialog förändrar mig och världen. mig ???  Insh'allah och tyga håller siddu
Det som är för allvarligt för att skämta om är inte heller värt att tas på allvar. En förutsättning fördemokrati


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

538 gäster, 3 användare
Anders Flix, Be, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



Så glad att jag hittade denna tidning och det är lite som julafton varje gång den kommer i brevlådan
/Mathilda Oja

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser